آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا مقابل منطق ایران/

غرویان: ملت ایران وفاداری خود را به نظام ثابت کردند

غرویان: ملت ایران وفاداری خود را به نظام ثابت کردند

یک عضو هیئت علمی جامعة المصطفی گفت: ملت ایران در این روز بزرگ و تاریخی، بار دیگر وفاداری خود را به نظام نشان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن غرویان در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، افزود: 22 بهمن تجلی میثاق ملت ایران با آرمان‌های بنیانگذار رهبری و تجلی وحدت و انسجام است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی اقتدار سیاسی ملت ایران را به جهان نشان داد و مردم ما با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن عزت و اقتدار ایران اسلامی را اثبات کردند.

وی 22 بهمن را یادآور عزم ملی در رویارویی با دشمنان اسلام دانست و گفت: بی شک این حضور از سوی رسانه‌های غربی در جهان منعکس شده و جهان بار دیگر شاهد حضور ملت ایران در صحنه‌های انقلابی بود.

غرویان اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار ایران در طول انقلاب در مسیر ولایت حرکت کردند و همچنان ثابت قدم گوش به فرمان ولایت هستند و همین امر موجب شده است تا دشمن نتواند با همه تلاش‌های خود علیه نظام جمهوری اسلامی به موفقیتی در جدایی ملت و رهبری دست یابد.

وی با بیان این‌که «انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی بود» گفت: فرهنگ زیر بنای فکری و اعتقادی مهمی در تشکیل انقلاب بود و ملت ایران در صیانت از ارزش‌های انقلابی و فرهنگ انقلاب همیشه در صحنه حضور داشتند، از این رو وظیفه ما نیز حفظ فرهنگ ارزشمند انقلاب است.

این استاد عالی حوزه و دانشگاه افزود: لازم است جوانان این مرز و بوم نیز با فرهنگ انقلاب و دستاوردهای مهم آن آشنا شوند تا در برابر انحرافات و کج روی‌هایی که از سوی دشمن برنامه‌ریزی می‌شود هوشیارانه و با بصیرت مقابله کنند.

وی تصریح کرد: این انقلاب به راحتی به دست ما نیامده است بلکه مجاهدت‌های امام خمینی(ره) و خون شهیدان به انقلاب اسلامی جهت بخشید اگر اندیشه‌های امام (ره) برای جوانان بازخوانی شود قطعا جوانان فهیم و انقلابی حقایق بی‌شماری را در انقلاب اسلامی ایران و رهایی از استکبار جهانی درک می‌کنند.

انتهای پیام

کد N722189

وبگردی