آفتاب
رضایی در پاسخ به ایلنا:

حضور مردم بسیار امیدوارکننده بود/ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم

حضور مردم بسیار امیدوارکننده بود/ برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم

مردم همانطور که به خانواده خود علاقه دارند به این انقلاب نیز علاقه‌مند هستند و نشان دادند که نمی‌خواهند از این انقلاب فاصله بگیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: شکل بزرگ مذاکرات ترس و نگرانی اوباما از امضا کردن توافق است و ما به او توصیه می‌کنیم که نباید از اسرائیل آنقدر بترسد.

وی در مورد روند مذاکرات ایران و آمریکا در مورد مسئله هسته‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد: مشکل بزرگ مذاکرات ترس و نگرانی اوباما از امضا کردن توافق است و ما به او توصیه می‌کنیم که نباید از اسرائیل انقدر بترسد.

رییس پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز پیام بسیار مهمی برای برخی از کشورهای بین‌المللی داشت که سر عقل بیایند و راه درست را در برابر ملت ایران در پیش بگیرند. مردم ایران می‌خواهند مردمی مستقل باشند و کشورهای بین‌المللی باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند و به آن احترام بگذارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آمریکا یک کشور بسیار قدرتمند است و هم‌اکنون که در بحث توافق هسته‌ای منافع ملی مردم خود آمریکا نیز با این توافق گرده خورده است سردمداران این کشور باید هرچه زود‌تر توافق را انجام دهند و نگذارند که مذاکرات طولانی شود.

وی یادآور شد: ما در بحث توافق هسته‌ای الزامات لازم را داده‌ایم و آقای اوباما هرچه سریع‌تر این توافق را امضا کند.

رضایی در پایان در مورد حضور خود در انتخابات آتی مجلس، افزود: برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارم.

کد N722141

وبگردی