آفتاب
/22 بهمن؛ شکست آمریکا در مقابل منطق ایران/

عضومجلس خبرگان:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمن را برهم زد

عضومجلس خبرگان:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمن را برهم زد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن محاسبات دشمن را برهم زد.

آیت الله حسن ممدوحی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه قم، افزود: ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی کوبنده به دشمنان دادند و ثابت کردند که 22 بهمن همواره خاری در چشم دشمنان است.

عضو خبرگان رهبری عنوان کرد:دشمنان در طول انقلاب تلاش کردند با توطئه‌های مختلف، میان مردم، انقلاب و رهبری فاصله ایجاد کنند، اما ملت بصیر و انقلابی ایران با هدایت رهبر معظم انقلاب فرصتی برای تحقق اهداف دشمن باقی نگذاشتند.

وی اتحاد و همبستگی را از مهم ترین ویژگی های ملت ایران دانست و تصریح کرد: این انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و از خود گذشتگی ملت ایران به ثمر نشست در واقع یکی از رمزهای مهم پیروزی انقلاب، اتحاد و همبستگی ملت ایران در مقابل مزدوران و یاوه گویان بود.

ممدوحی، وحدت و انسجام مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ستودنی دانست و گفت: این روز می تواند الگوئی مهم برای مردم دنیا در مواجه با استکبار جهانی باشد چرا که وحدت ملت ها مجالی برای مستکبران باقی نمی گذارد.

وی ادامه داد: راهپیمایی امروز تجلی اقتدار ملت ایران در برابر دشمن بود چرا که حضور گسترده مردم وحدت و انسجام ملت ایران را به رخ دشمن کشید و حماسه ای بزرگ همچون سال‌های گذشته خلق شد.

عضو خبرگان رهبری بیداری اسلامی را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب و در سال‌های اخیر بسیاری از ملت ها به بیداری اسلامی رسیدند و حضور ملت ایران در این راهپیمایی عظیم، مردم ستمدیده دنیا را دلگرم کرد.

ممدوحیی گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که دست از ولایت و آرمان های رهبری بر نمی دارند و از انقلاب و دستاوردهای آن که با خون شهیدان به دست آمده است صیانت خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N722096

وبگردی