آفتاب
سی و هفتمین بهار انقلاب/۴

نیلی: نقش علم در فعالیت های انقلابی بسیار موثر بود

نیلی: نقش علم در فعالیت های انقلابی بسیار موثر بود

رئیس دانشگاه تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و علمی در حوزه‌های دانشگاهی خبر داد.

رئیس دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز پیروزی سی و ششمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، گفت: خوشحالیم که همزمان با سالگرد هشتادمین سال تاسیس دانشگاه تهران در یوم‌الله ۲۲ بهمن همراه با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خدمت مردم شریف ایران در مسیر راهپیمایی هستیم. در همین مناسبات مراسم خاصی را برای دهه فجر و این روز عزیز پیش‌بینی کردیم که به نوعی بیانگر حضور بیشتر قشر دانشگاهی در بطن جامعه و تعامل جامعه و دانشگاه در همه حوزه‌هاست.

وی ادامه داد: حضور پررنگ و پرشور در دانشگاه تهران در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، یک تجربه خوب برای دانشگاه تهران بود که با مشارکت بسیار خوب مردم، خاطره بسیار خوبی را برای ما رقم زد.

رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: مبنا و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس توسعه علم است و همین دوران ارزشمند انقلاب نشان می‌دهد که علم نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در جریان فعالیت‌های انقلاب داشته است؛ ضمن اینکه این موضوع مورد توجه بسیار دقیق مقام معظم رهبری بر اساس پیام‌های ایشان است. بنابراین لازم است که دانشگاه‌ها از این پس بعد از ۳۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش پررنگ‌تری در حیات علمی و فرهنگی کشور داشته باشد و مطمئن باشید که دانشگاه تهران بسیار پررنگ‌تر از گذشته در این راه قدم خواهد گذاشت.

کد N721824

وبگردی