آفتاب
ابراهیم آقامحمدی:

مردم ایران با شادابی روزهای اول انقلاب به خیابان‌ها خواهند آمد

مردم ایران با شادابی روزهای اول انقلاب به خیابان‌ها خواهند آمد

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس گفت: مردم در یوم‎الله 22 بهمن به آمریکا خواهند فهماند که چنگ و دندانش برای ملت ایران پیر و فرسوده شده است.

ابراهیم آقامحمدی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، افزود: 22 بهمن روز به یاد ماندنی و فوق‎العاده در تاریخ ملت ایران است؛ ملت ایران به رهبری امام راحل یک نظام سلطه‎گر مورثی و خانوادگی را که مردم هیچ نقشی در انتخاب شاهان نداشتند را برانداخت و نظامی به نام خدا و نظامی که در باورها و عمق اندیشه مردم جای داشت جایگزین کردند.

وی با بیان این‌که «این انقلاب آمده حرف و حکم خدا که عدل، قسط و داد و فراهم کردن امکان رشد برای همگان در جامعه‎ است را ساری و جاری کند و ظلم و ستم و تبعیض را از جامعه برچیند»، اظهار کرد: این اهداف تاکنون با حضور مردم پیگیری شده است و به طور قطع و یقین اگر مردم نبودند چه بسا انقلاب به راه دیگر گسیل داده می‎شد.

وی با تأکید بر این‌که «آمریکا و دنیای غرب تحمل استقلال‎خواهی، اسلام‎خواهی و شیوه حکومتی که مردم زمامدار خود را انتخاب کنند را ندارند و بعد از 36 سال هنوز دست از توطئه علیه ملت ایران برنداشتند»، تصریح کرد: هر بار که مردم احساس کردند باید در صحنه‎ها حضور داشته باشند سیلی محکمی به صورت زیاده‎خواهان، ظالمان و متجاوزان می‎زنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که «حضور مردم در یوم‎الله 22 بهمن به آمریکا خواهند فهماند که چنگ و دندان او برای ملت ایران پیر و فرسوده شده است»، خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی بوم‎الله 22 بهمن، با آرمان‎های امام راحل، اهداف انقلاب، خون شهیدان، دلایت و رهبری تجدید میثاق می‎کنند و براستمرار راه امام و شهدا که راه اسلام، علوی و راه حسینی است پافشاری می‎کنند.

وی گفت: ملت ایران مانند روزهای اول انقلاب با آن شادابی، خروشان در خیابان‎ها حضور می‎یابند و نه همیشگی و تاریخی خود را به ظالمان و مستکبران می‎گویند.

انتهای پیام

کد N721246

وبگردی