آفتاب

دعوت جهاددانشگاهی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت جهاددانشگاهی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

جهاددانشگاهی بمناسبت فرارسیدن سی و ششمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

... إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم...

انقلاب اسلامی ایران، نعمت و امانت الهی است که خداوند متعال آن را به ملتی شایسته، فداکار، اسلامخواه و مؤمن که تحت زعامت و رهبری مردی الهی و مرجع تقلیدی حکیم و مبارز در سایه ی هدایت های قرآنی حرکت کردند، ارزانی داشت؛ همان ها که صادقانه دل در گرو نائب معصوم دادند و از روی اخلاص با به تن کردن زرهی پولادین از یاد و توکل خدا وارد میدان شده، «قالوا رَبُّنا الله» سردادند و شجاعانه استقامت ورزیدند.

پیروزی انقلاب اسلامی که بدون شک با عنایات خدای متعال و الطاف خاصه حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه)، رهبری های داهیانه ی امام خمینی(ره) و همت و مجاهدت امت متحد و دلیر ایران، مظهر و تجلی سرورآفرین کریمه‌ی « ... تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا... » در بیست ودوم بهمن ماه 1357 شد؛ تفسیر عملی آیه ای دیگر از آیات الهی را نمایان ساخت و در طلیعه بهار آزادی، خون شهیدان اولین شکوفه‌ها را بر درخت تناور اسلام خواهی و مقاومت مردم رویاند و به ثمر نشاند.

بیست و دوم بهمن ماه، شاخص و یادآور شکوه و عظمت امانت الهی انقلاب اسلامی و در عین حال، عهدنامه‌ی حفظ و تلاش برای سرافرازی این ودیعه ی الهی است که هر سال با گام‌های استوار و فریادهای الله اکبر یک ملت بزرگ که با اتحاد و تاکید بر کلمه ی توحید و ابراز وفاداری در پیروی از رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی به میدان آمده اند، تجدید و به جهانیان اعلام می شود.

مردم ولایتمدار ایران همه ساله در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شکرانه‌ی جلب رحمت الهی و استقرار و تداوم نظام خدا محورشان، در راهپیمائی این روز عزت آفرین شرکت کرده و بار دیگر عزم خود را در تمسک به قرآن و عترت و پیروی از اسلام عزیز، تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین و نیز رفع موانع مسیر تا تحقق کامل آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی جزم می‌نمایند.

اعضای نهاد انقلابی جهاددانشگاهی با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و همسو با پیام‌های آگاهی بخش این روز، بار دیگر اعلام می‌دارند که بدلیل پیچیدگی‌های حال حاضر اوضاع جهان، غلبه بر مشکلات داخلی و تحمیلی دشمنان کشور، بیش از هر زمان دیگری با حرکت درست در مسیر چشم انداز ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گره خورده است که از آن جمله می‌توان به عناوینی چون: رسیدن به اقتصاد مقاومتی دانش بنیان، مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ و اقتصاد، خوداتکائی و دستیابی و تداوم فعالیت در حوزه فناوری های پیشرفته اشاره نمود.

جهادگران جهاددانشگاهی، همچنین اقدامات شیطانی استکبار جهانی برای تضعیف جبهه‌ی مقاومت به رهبری ایران اسلامی را که با پروژه‌هائی نظیر اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص)، ترورهای ددمنشانه‌ و نظایر آن صورت می‌گیرد، محکوم می نمایند و از مردم شهید پرور ایران اسلامی دعوت می‌کنند تا در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، پرشورتر از پیش شرکت نمایند.

فرزندان انقلاب در جهاد دانشگاهی، همگام با سایر اقشار ضمن حضور در راهپیمائی بیست و دوم بهمن ماه، وفاداری خود را به آرمانهای امام (ره)، شهدای انقلاب و دفاع مقدس اعلام کرده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تداوم راه آنان تجدید پیمان خواهند کرد.

جهاددانشگاهی

21 بهمن 93»

انتهای پیام

کد N721200

وبگردی