آفتاب

بیانیه دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت 22 بهمن

بیانیه دانشگاه صنعتی شریف به مناسبت 22 بهمن

انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت کلمه تمام مردم کشور، رهبری حکیمانه پیر و معمار انقلاب و استعانت و توکل بر خداوند مهربان بدست آمد و توانسته است تا قله های علم و فناوری را در جهان فتح نماید.

دانشگاه صنعتی شریف در بیانیه‌ای جامعه دانشگاهی کشور، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاهی را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا٬متن بیانیه دانشگاه صنعتی شریف به شرح زیر است: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا کنون دستاوردهای علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بسیاری را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است. اما به جرات می‌توان گفت که بزرگترین این دستاوردها پیشرفت و توسعه علم و فناوری در کشور عزیزمان ایران می باشد که در سایه استقلال جمهوری اسلامی ایران به دست آمد.استقلالی که به دانشمندان عزیز و توانمند میهن ما اجازه داد تا فارغ از فشارهای خارجی به تحقیق و پژوهش بپردازند و استعدادهای خود را در زمینه های مختلف علمی و فناوری شکوفا کنند. پیشرفتی که پیش از انقلاب اسلامی به شدت توسط استعمارگران جلوگیری می‌شد.

انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت کلمه تمام مردم کشور، رهبری حکیمانه پیر و معمار انقلاب و استعانت و توکل بر خداوند مهربان بدست آمد و توانسته است تا قله های علم و فناوری را در جهان فتح نماید. بدون شک، علم و دانش بهترین محور وحدت در کشور است چرا که علم و دانش موضوعی ملی است که فارغ از نگاه‌های جناحی و سیاسی می‌تواند وحدت کلمه و هویت ملی را در کشور تقویت نماید.

دانشگاه صنعتی شریف بعنوان طلایه دار علم و فناوری ایران اسلامی، ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی را به تمام مردم ایران زمین و دوستداران انقلاب اسلامی در سرتاسر پهنه عالم، تبریک عرض نموده و ملت شریف ایران و بویژه جامعه دانشگاهی کشور، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاهی را دعوت می نماید تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان ثابت کنند.

کد N721187

وبگردی