آفتاب

نسل جدید آیفون‌های تصویری

نسل جدید آیفون‌های تصویری

امروزه یکی از دغدغه‌های زندگی در دنیای نوین، تحت کنترل در آوردن بسیاری از وظایف روزمره و یا حتی امور مربوط به خانه از راه دور است.

ظهور اینترنت و به تدریج وابستگی بیش از حد انسان ها به دنیای مجازی وب و به کارگیری تکنولوژی برای ساده سازی هر چه بیشتر زندگی روزمره ، حیات انسان ها را به این مرحله رسانده است که نیاز کنترل تک تک اجزای خانه و رفت و آمد افراد منزل از راه دور مملوس شده است.

امروزه در فهرست آخرین محصولات شرکت های حفاظتی - امنیتی شناخته شده ی دنیا ، جایگاه جدیدی برای این دست سیستم ها به چشم می خورد. شرکت هایی از قبیل COMMAX کره با عرضه انواع جدیدی از سیستم های حفاظتی - امنیتی ، تعریف نوینی از آیفون تصویری را ارائه کرده اند.

CDV-70UX نمونه ای جذاب از این دست سیستم ها می باشد، این دستگاه به مثابه یک آیفون تصویری رنگی ساده بر روی دیوار منزل یا محل کار شما نصب می شود ولی با اتصال به 4 تلفن همراه هوشمند با استفاده از اینترنت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که از هر نقطه از دنیا به آیفون تصویری منزل یا محل کارتان دسترسی داشته باشید، قابلیت مشاهده ی تصویر مراجعه کننده را از طریق موبایل شخصی خود داشته باشید و همینطور به راحتی بتوانید درب را برای شخص مراجعه کننده، تنها با وارد کردن رمز شخصی بر روی تلفن همراه خودتان باز کنید.

۲۱۲۱

کد N720980

وبگردی