آفتاب

سجادی: اطلاعی از تغییرات در پرسپولیس و اداره کل تربیت‌بدنی تهران ندارم/

سجادی: اطلاعی از تغییرات در پرسپولیس و اداره کل تربیت‌بدنی تهران ندارم/

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از تغییر و تحولات در باشگاه پرسپولیس و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: چیزی در این باره نشنیده‌ام.

نصرالله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش پس از مجمع فدراسیون قایقرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجمع قایقرانی مواردی برای پیشبرد فدراسیون ارائه شد که به مسئولان فدراسیون قایقرانی باید در مسیر کسب سهمیه المپیک به آن توجه داشته باشند. امروز گزارش عملکرد سال 93 قایقرانی ارائه شد. همچنین در کنار تصویب تقویم سال 94 درباره برنامه‌های قایقرانی در سال آینده نیز صحبت‌هایی مطرح شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا نژاد فلاح سرپرست باشگاه پرسپولیس و گرشاسبی قرار است مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران شود، بیان کرد: من در این مورد اطلاع خاصی ندارم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره دلیل غیبت نماینده کمیته ملی المپیک در این مجمع بیان کرد: نماینده کمیته دعوت شده بود اما شاید گرفتار بوده که در مجمع شرکت نکرده است. همیشه در مجامع عمومی، دبیرکل یا رییس کمیته حضور پیدا می‌کند.

یکی از خبرنگاران از سجادی درباره اظهارات کفاشیان مبنی بر اینکه اگر صداوسیما پول لیگ را پرداخت نکند، احتمال تعطیل شدن لیگ برتر وجود دارد و موضع وزارت ورزش در این باره چیست گفت: در این خصوص از مسئولان فدراسیون بپرسید چرا که من اطلاعی ندارم.

به گزارش ایسنا، نصرالله سجادی هم‌چنین در مجمع فدراسیون قایقرانی خطاب به اعضای این مجمع اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که فدراسیون قایقرانی ثبات خوبی پیدا کرده است. مجمع عمومی به این دلیل که سالی یک بار برگزار می‌شود، بهتر است که همیشه در ماه‌های آخر سال باشد تا گزارشات مالی و فنی در طول یک سال به اعضای مجمع برسد.

او به تفاهم‌نامه با فدراسیون‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تاکنون با 8 فدراسیون درباره تقویم آن‌ها صحبت کرده‌ایم و برای سال آینده تفاهم‌نامه فدراسیون‌ها حول چندین محور قرار دارد که بر اساس آن و تقویم رقابت‌های هر رشته، تفاهم‌نامه‌ها انجام می‌گیرد.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش خطاب به روسای هیات‌های استانی بیان کرد: فدراسیون‌ها بر اساس گزارش‌هایی که استان‌ها می‌دهند ارزیابی می‌شوند که اگر مشکلی وجود داشت به سرعت حل شود. فدراسیون‌های ورزشی ملزم به درآمدزایی هستند و بازرسانی که در آنجا فعال کرده‌ایم گزارشات مالی را به ما ارائه می‌دهند. 15 درصد بودجه فدراسیون‌ها باید به صورت نقدی در اختیار هیات‌ها قرار بگیرد و وزارت ورزش به این موضوع تاکید ویژه‌ای دارد. ما برای فدراسیون‌ها برنامه‌های ویژه‌ای داریم و تاکید داشتیم که حمایت ما بر اساس تفاهم‌نامه انجام می‌گیرد. همچنین به فدراسیون‌ها گفته‌ایم در صورت میزبانی در قاره یا جهان از آن‌ها حمایت خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در مجمع فدراسیون قایقرانی اعلام شد که در سال 92 وزارت ورزش 2 میلیارد و 684 میلیون تومان اعتبار به این فدراسیون اختصاص داده است. بودجه فدراسیون قایقرانی از کمیته ملی المپیک نیز 839 میلیون تومان در سال 92 بود.

انتهای پیام

کد N720859

وبگردی