آفتاب
لاریجانی در اجلاس میهمانان خارجی ۲۲بهمن:

آمریکا رویکرد تاجرمآبی را در مذاکرات پیش گرفته است

آمریکا رویکرد تاجرمآبی را در مذاکرات پیش گرفته است

در ایجاد جریا‌ن‌های تروریستی که داعش نماد آن است، برخی کشورهای منطقه هوسرانی کردند.

رئیس مجلس، با بیان اینکه مذاکرات سیاسی را در موضوع هسته‌ای مفید می‌دانم، گفت: ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر متوقف‌کردن فعالیت هسته‌ای ایران، دروغی است که آن‌ها برای حل مشکلات داخلی شان مطرح می‌کنند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز سه شنبه در اجلاس میهمانان خارجی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی سخنانی با بیان اینکه هیلاری کلینتون صریح گفته که آن‌ها به تروریست‌ها کمک کرده و از جریان وهابی استفاده کرده‌اند، گفت: البته در ایجاد جریا‌ن‌های تروریستی که داعش نماد آن است، برخی کشورهای منطقه هوسرانی کردند.

رئیس مجلس افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشترین بهره را از جریان‌های تروریستی می‌برند، ملت عراق با تجربه‌ ایران، در مقابل آمریکا مقاومت کرد تا آمریکایی‌ها، عراق را ترک کردند.

وی با تاکید بر اینکه اگر امروز ایران به قدرت موشکی تبدیل شده است، به دلیل تحریم‌هاست، تصریح کرد: مذاکرات سیاسی را در موضوع هسته‌ای مفید می‌دانم، ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر متوقف‌کردن فعالیت هسته‌ای ایران، دروغی است که آن‌ها برای حل مشکلات داخلیشان مطرح می‌کنند.

لاریجانی ادامه داد: آمریکا میدان مذاکره را با «میدان تره بار» اشتباه گرفته است و به جای استدلال، تاجرمآبی را در مذاکره پیشه کرده است.

کد N720468

وبگردی