آفتاب
استاندار قزوین:

احزاب و گروههای سیاسی می توانند در توسعه استان قزوین مشارکت کنند

احزاب و گروههای سیاسی می توانند در توسعه استان قزوین مشارکت کنند

قزوین- استاندار قزوین گفت: احزاب سیاسی با داشتن نیروهای با تجربه، تاثیرگذار و نخبه می توانند در توسعه استان قزوین مشارکت کرده و نقش تعیین کنده داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی روزبه دو شنبه شب در نشست با احزاب، تشکل‌ها و گروههای سیاسی استان که دوشنبه شب با حضور مرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در باغستان قزوین برگزارشد اظهارداشت: انقلاب اسلامی را باید ثمره خون شهدا، و قبل از آن مبارزه مردانی شجاع بدانیم که در دوران خفقان توانستند با روشنگری مردم در برابر رژیم سامشاهی بایستند و بستر انقلاب را هموار کنند.

روزبه بیان کرد: کسانی که حتی یک روز زندانهای مخوف ساواک را تجربه کرده اند متوجه می شوند که انقلاب اسلامی معجزه الهی است و اگر لطف خدا نبود امکان نداشت در برابر رژِیمی سراسر وابسته به استکبار بتوان با دست خالی پیروز شد و بساطش را برچید.

وی گفت: مبارزان سیاسی با ازخودگذشتگی توانستند به پیروزی انقلاب کمک کنند و امروز باید در سالگرد پیروزی این حماسه تاریخی پای صحبت این افراد شجاع بنشینیم تا از مظالم آن دوران و شکنجه ها بگویند تا جوانان بدانند چه نعمتی را بدست آورده اند.

انقلاب ثمره از خود گذشتگی مبارزان سیاسی است

استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره ایثارگری و از خودگذشتگی مبارزان سیاسی قبل از انقلاب است که رنج‌های زیادی را متحمل شدند و امروز امنیت و آرامشی که در کشور حاکم شده مدیون جان‌ فشانی آنان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

روزبه در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های احزاب در استان بیان کرد: در سلسله نشست‌های هم‌اندیشی احزاب و گروه‌های سیاسی مصمم هستیم بین تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی پیوندی برقرار شود تا با همکاری با یکدیگر بتوانیم توسعه استان را تسریع دهیم.

رحیمی: ۳۵ حزب در استان قزوین فعالیت می‌کند

در ادامه ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵ حزب در استان قزوین فعالیت می‌کند که از این تعداد ۱۷ حزب مجوز دارند اظهارداشت: به منظور صدور مجوز برای سایر تشکل‌ها اقدامات قانونی در حال انجام است و به زودی مجوز این گروهها نیز صادرخواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن جلسات هم‌اندیشی احزاب و گروه‌های سیاسی استانی نشست های جانبی هم توسط کمیته فرعی برگزار می‌شود که برنامه ‌ریزی جلسات اصلی را برعهده دارد و در هر جلسه در مورد موضوع مورد بحث جلسه بعدی تصمیم‌گیری می‌شود و نمایندگان احزاب نیز در خصوص مسائل مختلف سخنرانی می‌ کنند.

کد N720242

وبگردی