آفتاب
یعقوبیان در گفتگو با مهر:

آسمان بسطام همزمان با شب ۲۲ بهمن نور باران می شود

آسمان بسطام همزمان با شب ۲۲ بهمن نور باران می شود

بسطام - شهردار شهر نمونه گردشگری بسطام با بیان اینکه شکوه و عظمتی که در دهه فجر امسال از سوی مردم این خطه دیدیم نشان دهنده ۳۸ سال اقتدار کشور است، از نور باران آسمان این شهر در شب ۲۲بهمن خبر داد.

محمدعلی یعقوبیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این شهرداری در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نورافشانی آسمان شهر بسطام را در میدان امام صادق(ع) اجرا می کند.  

وی با اشاره به تمهیدات گسترده ستاد دهه فجر بسطام برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مراسم ویژه گرامیداشت ایام الله فجر،  سه شنبه شب در مسجد باباابوالقاسم و با پذیرایی از عموم مهمانان برگزار می شود.

دبیر ستاد دهه فجر بسطام برنامه ریزی و هماهنگی تمامی دستگاه های ذیربط برای فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای سرود توسط دانش آموزان و برپایی ایستگاه های صلواتی را از جمله برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، برگزاری برنامه‌های دهه فجر با مشارکت فعالانه مردم را نمادی از تجدید میثاق آحاد ملت با آرمان های امام، شهدا و مقام عظمای ولایت دانست و تصریح کرد: مردم ولایت مدار و انقلابی شهر بسطام در آستانه دهه مبارک فجر با آذین بندی و چراغانی خیابان ها و معابر شهری به استقبال جشن های سی و ششمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رفتند.

یعقوبیان با تشریح برنامه‌های این ستاد در ایام الله فجر اضافه کرد: برگزاری مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی هر شب در یکی از مساجد شهر، فضاسازی محیطی با نصب پارچه نوشته های الوان مزین به سخنان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان، نواختن زنگ انقلاب، اجرای مراسم رژه موتوری و خودرویی در لحظه تاریخی ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از برنامه های دهه فجر در بسطام بود.

دبیرستاد دهه فجر بسطام مراسم عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، دیدار با خانواده معظم شاهد به ویژه شهید قربانعلی میرآخوری نخستین شهید انقلاب در بسطام و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی را از دیگر برنامه های این ایام اعلام کرد.

یعقوبیان به بیان برخی از برنامه های فرهنگی، ورزشی و هنری با مشارکت نهادها، ادارات و تشکل های مردم نهاد در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: برپایی مسابقه و جشنواره های غذا، نمایشگاه کتاب و عکس، ایستگاه نقاشی و نیز برگزاری مسابقات ورزشی در این ایام الله از جمله برنامه هایی بود که با استقبال جوانان و نوجوانان این دیار روبرو شد.

وی در پایان تصریح کرد: مدیریت شهری بسطام در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی با اهانت آشکار به مقدسات دینی مسلمانان در مقام توطئه افکنی و ایجاد تفرقه بین ادیان الهی و مذاهب اسلامی برآمده اند تلاش کرده است تا با برگزاری باشکوه برنامه های این ایام الله، فجری متفاوت را رقم بزند.

کد N720168

وبگردی