آفتاب
یک فعال دانشجویی:

مردم با هر تفکر سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند

مردم با هر تفکر سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند

یک عضو سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریف، گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا می‌کنند تا وحدت خود را در پیگیری مطالباتشان نشان دهند. از این راهپیمایی نباید برداشت سیاسی شود.

سامان مهدور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: باید سیاستمان طوری باشد که در نقد کردن و انتقال اخبار به نفع گروه‌های خارج از نظام عمل نکنیم چرا که همه ما می‌دانیم که دشمنانی برای این مرزو بوم وجود دارد.

این فعال دانشجویی بیان کرد: به طور کلی در اقتصاد اصلی وجود دارد که می‌گوید سیستم داخلی اقتصاد باید فارغ از نوع ارتباط کشور با کشورهای دیگر قوی باشد. با توجه به سیاست‌های اعلامی مجمع تشخیص مصلحت مدیریت اقتصادی کشورمان باید با اتکا به منابع داخلی انجام شود. این به معنای قطع رابطه با کشورهای دیگر دنیا نیست.

وی افزود: شریان‌های حیاتی اقتصاد کشور باید فعال و بر اساس سیستم خوداتکا باشد. اگر این اتفاق تحقق پیدا کند نه تنها تحریم و کاهش قیمت بلکه هیچ آسیب جهانی بر ما اثر نخواهد گذاشت.

مهدور با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: مهم است تا حضور مردم در این راهپیمایی‌ تعبیرهای سیاسی و جناحی نداشته باشد. در روز 22 بهمن مردم با هر سلیقه و تفکر سیاسی و از هر طبقه اجتماعی در راهپیمایی شرکت می‌کنند تا وحدت خود را برای مطالباتی نشان دهند. توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی و اجتماعی از جمله آن مطالبات است.

انتهای پیام

کد N720073

وبگردی