آفتاب
دستیار جوان رییس‌جمهور مطرح کرد:

کل هزینه ستاد جوانان روحانی به 20 میلیون تومان نرسید

کل هزینه ستاد جوانان روحانی به 20 میلیون تومان نرسید

مراسم‌های مختلفی در شهرهای مختلف برگزار شد که تمامی این مراسم‌ها به صورت خودجوش و مردمی برگزار شد و اصلا منبع مالی خاصی نداشت.

رییس ستاد جوانان و دانشجویان ستاد روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم با اشاره به مخارج اندک ستاد‌های جوانان روحانی در انتخابات سال 92 گفت: کسانی که در ستاد آقای روحانی بودند٬ اصلا حقوق‌بگیر نبودند و به صورت دوستانه و برای ایجاد تغییر در کشور آمده بودند.

سعید اله‌بداشتی در گفت‌و‌گو با ایلنا٬ در خصوص مسائلی مالی که نسبت به ستادهای آقای روحانی مطرح می‌شود٬ گفت: مراسم‌های مختلفی در شهرهای مختلف برگزار شد که تمامی این مراسم‌ها به صورت خودجوش و مردمی برگزار شد و اصلا منبع مالی خاصی نداشت و جوانان و دانشجویان نشریات را به صورت رایگان تهیه، تولید و منتشر می‌كردند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی به صورت خودگردان بود٬ ادامه داد: کل مبلغ ستاد‌های جوانان در دوره انتخابات به بیست میلیون تومان هم نمی‌رسید و از نظر تامین مالی در مضیقه بود. به جرات می‌توان ادعا کرد ستاد‌های آقای روحانی از نظر مالی بی حاشیه و سالم بودند.

وی با بیان اینكه برخی با ادعاهای واهی سعی در نشر اكاذیب دارند،گفت: این افراد برای مردم شناخته شده‌اند.آنها به دلیل برخی مفاسد محكوم به انفصال از خدمات شده‌اند بنابراین می خواهند با فرار روبه جلو از قباحت ارتباطات مالی نادرست خود با برخی از مراكز مالی بكاهند و با این ادعاها افكار عمومی را از اصل مساله منحرف كنند كه به یقین موفق نخواهند شد.

 

کد N719553

وبگردی