آفتاب
احمدی در گفتگو با مهر:

مردم با شعار عزت و استقلال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند

مردم با شعار عزت و استقلال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط ویژه منطقه و فضای بین الملل گفت: مردم با شعار عزت و استقلال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

حجت الاسلام وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: غرب با طرح تمدید مذاکرات یا تقسیم آن به جزئیات و کلیات و تصویب کلیات خواهان آن است که از ایران باج خواهی کند، امتیاز کمتری بدهد و هزینه های ما را بالاتر ببرد.

نماینده مردم کنگان در مجلس شورای اسلامی افزود: اما تنها در سایه انسجام ملی، و عزت خواهی ملت ناچار خواهد بود به چارچوب ها و توافقات مدنظر ایران تن در دهد.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: راهپیمایی 22 بهمن، نمود اصلی انسجام ملی و استقلال خواهی مردم است و قطعا حضور چشمیگر مردم در این راهپیمایی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

این نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی گفت: رهبری فرمودند ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که زیر بار حرف زور نمی رود و پاسخ هر تحقیر کننده ای را نیز با ضربه متقابل خواهد داد.

وی تاکید کرد: همان طور که رهبری فرمودند، مردم به مخالفان نشان خواهند داد که محکم بر سر منافع ملی و استقلال خود ایستاده اند و غرب نمی تواند چیزی را به ایران تحمیل کند که عزت ملی را کاهش دهد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به شرایط ویژه منطقه و بین الملل گفت: مردم ایران همواره با حضورشان نشان داده اند که برای حفظ ارزش های انقلاب و نظام ایستاده اند، مخصوصا در این برهه حساس نیز با هوشیاری این مسئله را به اثبات خواهند رساند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: در شرایط خاص فعلی قطعا حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن این اقتدار و انسجام را پررنگ تر از همیشه نشان خواهد داد و پیامی خواهد بود به دیگر قدرت ها که ما همچنان هستیم و هیچ چیزی نمی تواند زمینه تضعیف یا شکنندگی ما را به دنبال داشته باشد.

 

کد N719551

وبگردی