آفتاب

بیانیه اداره‌کل پزشکی قانونی تهران جهت به‌مناسبت 22 بهمن

بیانیه اداره‌کل پزشکی قانونی تهران جهت به‌مناسبت 22 بهمن

اداره‌کل پزشکی قانونی استان تهران با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آحاد ملت ایران برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت به عمل آورد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است: اینک در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام انقلاب در سرتاسر جهان طنین‌انداز شده و انعکاس آن در میان ملت‌های مسلمان منطقه لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است.

22 بهمن سالروز تجلی پیروزی پس از سال‌ها مبارزه مردان و زنان انقلابی ایران در برابر ظلم و استبداد و تحقق حکومت اسلامی است. روزی که حماسه بزرگ ملت متدین و آزاداندیش ایران اسلامی تحت رهبری امام امت حضرت امام خمینی (ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به ثمر نشست.

مردم غیور و همیشه در صحنه ایران امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و از خود گذشتگی‌های مبارزان انقلاب اسلامی بر تداوم راه و آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) تحت رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی تاکید خواهند کرد.

اداره‌کل پزشکی قانونی استان تهران ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب ضمن اعلام آمادگی کارکنانش برای حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن از آحاد ملت شریف ایران دعوت می کند با حضور در این راهپیمایی در خلق حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی مشارکت کنند.

انتهای پیام

کد N718787

وبگردی