آفتاب

تیراندازی در آتلانتای آمریکا 7 کشته و زخمی برجا گذاشت

تیراندازی در آتلانتای آمریکا 7 کشته و زخمی برجا گذاشت

آمریکا شب گذشته بار دیگر صحنه تیراندازی بود و این بار مردی با شلیک گلوله به سمت همسر سابق و فرزندان خود موجب مرگ پنج نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آمریکا در سومین حادثه تیراندازی منجر به مرگ در 48 ساعت اخیر شاهد مرگز پنج نفر از جمله دو کودک کم سن و سال بود. 

رویترز در این رابطه می نویسد: پدری با شلیک گلوله همسر سابق خود را به همراه نامزد فعلی وی و همچنین دو کودک خود کشت و سپس به زندگی خود نیز پایان داد. 

این مرد تمام قربانیان خود را از ناحیه سر هدف قرار داده است. 

این مرد که اشاره ای به نام وی نشده دارای چهار فرزند از همسر سابق خود بود که در حادثه تیراندازی شب گذشته دو فرزند دیگر وی نیز زخمی شده اند. 

این سومین حادثه خونین آمریکا در 48 ساعت گذشته محسوب می شود. در ساعات ابتدایی روز یکشنبه نیز آمریکا صحنه دو تیراندازی جداگانه بود که در نتیجه آنها پنج نفر کشته و سه نفر دیگر نیز زخمی شده بودند. 

در دسترس بودن سلاح گرم در آمریکا موجب شده تا تیراندازی به سوی افراد در ایالات متحده امری مرسوم باشد و در این میان اقدام برخی از نمایندگان کنگره و کاخ سفید برای ایجاد محدودیت در زمینه فروش سلاح راه به جایی نبرده و ارتباط گسترده لابی سلاح در ایالات متحده با اعضای با نفوذ کنگره سبب شده تا فروش سلاح در آمریکا بدون هیچگونه مشکلی ادامه داشته باشد.

این وضعیت رفته رفته تبدیل به یک بحران شده به طوریکه تیراندازی در آمریکا به سوی مردم بی دفاع تبدیل به موضوعی همیشگی شده و سالانه هزاران نفر در این کشور بر اثر اصابت گلوله کشته می شوند.

بر اساس تحقیقات انجام شده در آمریکا در هر سال بیش از 500 کودک در حوادث تیراندازی که در شهرهای مختلف این کشور انجام می شود کشته می شوند.

کد N718460

وبگردی