آفتاب
حبیبی:

دشمنان اهداف خود را با اسلام تجدید نظرطلبانه پیگیری می کنند

دشمنان اهداف خود را با اسلام تجدید نظرطلبانه پیگیری می کنند

قزوین- دبیر کل حزب موتلفه گفت: دشمنان برخلاف گذشته می دانند که دیگر نمی توانند به صورت مستقیم با انقلاب مقابله کنند بنابراین اهداف خود را از طریق اسلام تجدید نظرطلبانه پیگیری می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نبی حبیبی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر با حضور نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان به همت حزب موتلفه قزوین در مسجد ولایت این شهر برگزار شد اظهارداشت: توطئه های دشمنان علیه اسلام، مسلمین و انقلاب ملت ایران مسئله جدیدی نیست بلکه قرن هاست که این جریانات و افراد در حال توطئه چینی علیه اسلام و مسلمین هستند.

وی ادامه داد: دشمن امروزه براساس نظریه نیکسون رئیس جمهور سابق آمریکا می داند که رویارویی مستقیم با انقلاب منجر به شکست آنها می شود بنابراین روی به شیوه های دیگر در تخاصم با جمهوری اسلامی آورده اند.

دبیر کل حزب موتلفه گفت: این شیوه جدید عرضه و حمایت از اسلام تجدید نظرطلبانه است که در قالب الفاظ دینی و چهارچوب قرآنی سخن می گوید و اسلام را معرفی می کند ولی در اصل همان اسلام علیه اسلام است و هدف دیگری پشت این جریان نیست.

حبیبی ادامه داد: اسلام داعشی که حکومت خود را بر اساس«النصر فی الرعب» یعنی پیروزی در ایجاد ترس است بنا کرده در یکی از شهرهای تصرف شده ۶۰ کودک را سر برید و سرهای آنان را در انظار به نمایش گذاشت که خود نمونه ای از اسلام علیه اسلام و دین تجدید نظرطلبانه است.

وی افزود: همچنین وهابیت، سلفی ها و بهائیت نیز جزو مشرب های تجدید نظر طلبانه هستند که باید آنها را سرکوب کرد.

دبیر کل حزب موتلفه در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با انقلاب ۵۷ گفت: اگر انقلاب سال ۵۷ با هرتحلیلی که غیر از این باشد که خداوند پشتیبان این انقلاب بوده، معرفی شود تحلیل اشتباهی عرضه شده است، چرا که انقلاب ملت ایران در سال ۵۷ انقلاب خداوند بود و از نوع یک معجزه.

حبیبی اظهار داشت: در این ۱۰۰ سال اخیر مخالفان انقلاب همه تجاربی را که برای سرکوب انقلاب ها در سراسر دنیا آزموده و عملی شده را یکجا بر سر این انقلاب وارد کرده اند اما هرگز موفق نشده و نخواهند شد چرا که این انقلاب، انقلاب خداوند است.

وی ادامه داد: تجمعات باشکوه مردم در روز ۲۲ بهمن یکی از جلوه های این حقیقت است که این انقلاب، انقلابی خدایی و جنس امام امت و مردم شهیدپرور ایران است.

دبیر کل حزب موتلفه بیان کرد: تعمیق باورهای انقلاب و اکتفا نکردن به شعارها باید کار اساسی متفکران ما باشد و دیگر آنکه باید وحدت کلمه و پشتیبانی از ولایت را هرگز فراموش نکنیم.

حبیبی افزود: شاه در یکی از آخرین مصاحبه های خود گفته بود که انقلابی ها می خواهند ایران را ویرانستان کنند و منظور وی این بود که ایران پس از انقلاب تجزیه و نابود خواهد شد.

وی ادامه داد: حال آنکه اگر رهبری امام و وحدت کلمه ملت ایران نمی بود چه بسا که این پیش بینی شاه به وقوع می پیوست و ایران تجزیه می شد چرا که مانند بسیاری از انقلاب ها و جریانات منطقه دچار خلا رهبری بصیر و لایق می بود.

کد N717982

وبگردی