آفتاب

بیانیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت 22 بهمن

بیانیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت 22 بهمن

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به مناسبت یوم الله 22 بهمن و دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است:

ملت قهرمان ایران

36 سال است از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و ما همچنان محکم و استوار ایستاده ایم و در برابر همه تجاوزات ابرقدرت‌ها و بویژه آمریکای جنایتکار سربلند و پیروزیم.

توطئه ها و دسیسه ها نبردهای سخت و نرم نتوانست نهال نیرومند انقلاب اسلامی را در ایران و منطقه و جهان بلرزاند . سِّر این پیروزی ایستادگی و مقاومت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و توکل او به خداوند بزرگ و توسل به ائمه اطهار(ع) است.

تداوم پیروزی‌های انقلاب نیز بدلیل پایمردی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بوده است.

ملت بیدار ایران

خداوند بزرگ پشتیبان انقلاب است تا موقعی که ما سر سپرده قرآن و پیامبر اعظم(ص) باشیم.تردید نکنید خدا با ماست و ما بر کفر و شرک الحاد جهانی غلبه خواهیم کرد.

به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب ، جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار لازم می داند نکاتی را یادآور شود:

1-36 سال پایمردی در راه دین و قرآن ،36 سال اطاعت از ولایت فقیه،36 سال پیروی از اسلام و قرآن، آنچنان قدرتی در ایران پدید آورده است که ملت ایران حرف اول را در منطقه جهان می زند. ایران اکنون یک کشور اثرگذار است .هیچ اراده ای جز اراده ملت در منطقه نمی تواند تحمیل شود .بسط قدرت ایران در عراق ،لبنان،سوریه و یمن و مجازات رژیم صهیونیستی در جنگ‌های 33 روزه،22روزه و 51 روزه نشان داد انکار اقتدار انقلاب اسلامی برای غرب و آمریکا هزینه دارد. دشمن راهی جز به رسمیت شناختن اقتدار ملی ایرانیان ندارد.

2-دستاوردهای عظیمی طی 36 سال گذشته به یمن و برکت رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بدست آمده است که هرگز در تاریخ ایران نظیر نداشته است.

ما به همه مسئولان در همه دولت‌ها و نیز به ملت ایران بدلیل درخشش این دستاوردها درود می‌فرستیم ،پاسداشت آن را به مسئولان نظام یادآورد می شود.

مهمترین این دستاورد ،امنیت و اقتدار ملی است.دشمنان اسلام می خواستند این امنیت را با فتنه کور سال 88 مخدوش کنند اما قیام ملت در 9 دی همین سال این فرصت را از دشمن گرفت .ما از مسئولان قضایی می خواهیم سران فتنه را به اشد مجازات محکوم کنند تا امید برخی فتنه گران در داخل و خارج برای همیشه نا امید شود.در همین جا از نهادهای انتظامی می خواهیم همه اشکال فتنه گری را شناسایی و در نطفه خفه کنند.

3-ما حمایت خود را از تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام می کنیم.از آنان می خواهیم عزت و شرف ملت ایران را و نیز مطالبات برحق مردم در برخورداری از حق انرژی صلح آمیز هسته ای مراعات کنند. و در برابر قدرت‌های جهانی بایستند و بدانند ملت پشتیبان آنهاست. نرم زبانی در برابر دشمن مورد رضایت ملت نیست با آنها با زبان خود آنها صحبت کنید چراکه دشمن چون زبانی جز زبان قدرت نمی فهمند . مذاکرات باید در چارچوب مصوبات نظام باشد و اگر ذره‌ای از آن عدول شود ملت نمی پذیرد.

مذاکرات باید با حفظ اصول و آرمان‌های ملت باشد و غیر از آن بیراهه ای است که ملت در برابر آن خواهد ایستاد.

در همین جا لازم می دانیم عقب نشینی دولت در پاسداشت حرمت پاسپورت ایرانی را مورد گلایه قرار دهیم . رئیس جمهور باید در برابر آمریکایی‌ها در خصوص معرفی سفیر ایران به سازمان ملل می ایستاد و پاسخ فزونخواهی های آمریکا را می داد.آقای روحانی قول داده بود که احترام را به پاسپورت ایرانی برگرداند او باید به این قول خود عمل می کرد.

4-تحریم اقتصادی قادر نیست ملت ما را به زانو درآورد کشوری که بیش از هزار میلیارد دلار تولید ناخالص ملی دارد از تحریم ها نمی هراسد. تحریم ها جز اینکه نفرت و خشم ملت ایران را علیه آمریکا دوچندان کند هیچ فایده ای دیگر برای آنها ندارد.

ما از دولت می خواهیم با اتکال به خداوند متعال و با اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی به مقابله با تحریم ها برخیزد.از مذاکرات با جنایتکاران جنگی عالم چیزی عاید ملت نمی شود. ما باید روی پای خود بایستیم و به هیچ قدرتی جز خدا فکر نکنیم . دولت در قانون هدفمندی یارانه ها باید یارانه ثروتمندان را حذف می کرد در این مورد قانون شکنی کرده است . دولت باید فضای کسب و کار را بهبود بخشد و به رونق تولید با قطع واردات بی رویه کمک کند.

ملت ما همه آنچه را که لازم است برای تداوم مبارزه با آمریکا داشته باشد،دارد و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد . از دولت می خواهیم کارنامه یکساله عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبری ابلاغ شده را به اطلاع مردم برساند.

5-دولت در حوزه فرهنگ باید تابع گفتمان رهبری باشد مصوبات شورایعالی انقلاب فرهنگی را اجرا کند و در صف مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی بایستد.اکنون شتاب علمی در دانشگاهها کاسته شده است .این بدلیل رخنه فتنه گران در سطوح مدیریتی دانشگاه‌هاست.اقتدار علمی کشور پشتوانه اقتدار و امنیت ملی است نباید دولت از این مهم غفلت کند باید با میکرب‌های فرهنگی در دستگاههای فرهنگی کشور مقابله شود فرهنگ در کشور مظلوم است باید از ظلمی که در این عرصه می رود ،دولت جلوگیری کند.

6-مبارزه با فساد کلیدی ترین وظیفه دولت است.مفسدین باید در هر رده ای شناساسیی و از طرف دولت طرد شوند.

موریانه مثل موریانه به اقتدار ملی آسیب می رساند.

پاکدستی برای دولت باید یک ارزش باشد.ما از دستگاه قضایی به دلیل برخورد قاطعانه با فساد دفاع می کنیم و از قضات شریف می خواهیم در مبارزه با فساد ملاحظه احدی را ننمایند و با قدرت با موریانه های فساد درکشور برخورد نمایند.بدانند ملت پشتیبان آنهاست.

7-خطر تروریسم در دو شکل تکفیری و صهیونی دو روی سکه مقابله با انقلاب اسلامی منطقه است.جریان تکفیری دست ساز ابر قدرت‌ها از یک سو و جریان تروریسم دولتی رژیم اشغالگر قدس،امنیت ملی ما را تهدید می کند.ما باید این دو جریان را در داخل جغرافیای طبیعی آنها سرکوب کنیم و اجازه ندهیم به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی نزدیک شوند.ما شهادت سرداران شهید حزب الله و سردار الله داری را تبریک می گوییم و از ضرب شصت حزب الله در داخل سرزمینهای اشغالی و از گرفتن انتقام خون شهدای قنیطره احساس سرور و افتخار می کنیم. رژیم صهیونیستی باید بداند مقابله به مثل درهر شرایطی حتما صورت می گیرد.نیروهای حزب الله باید دست به ماشه موشکی در آماده باش دائم باشند ،بدانند ملت ایران پشتیبان آنهاست.

آمریکا بداند تروریسم قادر نیست بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام را متوقف کند.آمریکا و غرب قادر به مهار بیداری اسلامی در جهان اسلام نیست.

8-در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب یاد شهدای بزرگ انقلاب را گرامی می داریم و به جانبازان و آزادگانمان درود می فرستیم.

به حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی درود می فرستیم و برای سلامتی رهبر معظم انقلاب دعا می کنیم تا ظهور حضرت حجه ابن الحسن العسگری(عج) زنده و پاینده باشند تا پرچم جمهوری اسلامی را به صاحب اصلی آن تحویل دهند.

روز 22 بهمن روز خروش ملت ایران بر علیه جنایات آمریکاست.

روز 22 بهمن روز بیعت مجدد با شهدا و امام شهدا و ولایت فقیه است.

روز 22 بهمن روز پاسداشت آرمانهای انقلاب است.

جامعه انجمنهای اسلامی اصناف و بازار در این روز بزرگ با دیگر اقشار ملت به خیابانها می آید و فریاد مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهیم داد.

ما آمادگی خود را برای هرگونه فداکاری و جانبازی برای صیانت از انقلاب اعلام می داریم و تا پای جان برای حفظ اصول و آرمانهای ایستاده ایم.

انتهای پیام

کد N717329

وبگردی