آفتاب

محکومیت قاچاقچیان نفت سفید از سوی تعزیرات حکومتی

محکومیت قاچاقچیان نفت سفید از سوی تعزیرات حکومتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی از محکومیت میلیاردی قاچاقچی سوخت نفت سفید خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان سلماس به یک دستگاه نفتکش خارجی حین سوختگیری مشکوک و مقدار 3 هزار و 900 لیتر نفت سفید را که جاسازی شده بود را به ظن قاچاقچیان کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی شهرستان سلماس ارسال کردند.

وی افزود: شعبه اول ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان سلماس پس از جری تشریفات قانونی و عدم ارائه اسناد علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت متهم را به پرداخت مبلغ بیش از 1 میلیارد و 133 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی با اشاره به پرونده قاچاق زیورآلات در ماکو گفت: در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان ماکو طی بازرسی‌های خود از یک دستگاه خودرو مقدار 9 کیلوگرم زیورآلات قاچاق کشف و پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی با اشاره به رسیدگی به این پرونده در تعزیرات حکومتی ماکو، گفت: پس از سیر مراحل قانونی پرونده، متهم به پرداخت 880 میلیون ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم شد.

انتهای پیام

کد N716401

وبگردی