آفتاب

دیدار سفیر ایران و مدیر مسوول روزنامه المساء الجزایر

دیدار سفیر ایران و مدیر مسوول روزنامه المساء الجزایر

سفیر ایران در الجزایر در راستای گسترش همکاری‌های مطبوعاتی دو کشور با مدیر مسوول روزنامه الجزایری المساء دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا عامری، سفیر ایران در الجزایر در راستای تقویت دیپلماسی عمومی و متنوع کردن راه‌های تحکیم مناسبات رسانه‌یی و اجتماعی میان ایران و الجزایر، با حضور در روزنامه المساء، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این روزنامه و آشنایی با کارکنان آن، با تیگان عبدالرحمن، رییس و مدیر مسوول این روزنامه جداگانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات عبدالرحمن با اشاره به تمدن کهن فارس و سابقه تاریخی و غنای فرهنگی ایران، مواضع جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از مسائل مهم منطقه‌یی و بین‌المللی را مورد تمجید قرار داد و از گسترش همکاری دوجانبه با کشورمان استقبال کرد.

او با اشاره به استکبار ستیزی دو انقلاب ایران و الجزایر خواستار بهره‌برداری بیش‌تر از مشترکات اجتماعی و فرهنگی میان دو کشور شد.

سفیر کشورمان در الجزایر هم‌چنین ضمن اشاره به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و تشریح آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی ایران، توطئه‌های طراحی شده علیه دولت و ملت ایران را تبیین و از نامبرده برای سفر به ایران و انتقال واقعیت‌های انقلاب اسلامی که توسط دشمنان سیاه‌نمایی می‌شود دعوت کرد.

روزنامه المساء از روزنامه‌های صبح و معتبر الجزایر است که به زبان عربی منتشر می‌شود و خوانندگان زیادی دارد.

انتهای پیام

کد N716260

وبگردی