آفتاب

انتشار اخباری از ارسال مجدد تسلیحات از سوی آمریکا برای داعش

انتشار اخباری از ارسال مجدد تسلیحات از سوی آمریکا برای داعش

منابع محلی شهر "الرطبه" در استان الانبار عراق اعلام کردند یک هواپیمای ناشناس در غرب الرمادی بسته‌هایی را که احتمالا حاوی سلاح و مهمات بوده را در مناطق تحت کنترل داعش به زمین انداخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز عراق، منابع محلی در این شهر تحت کنترل داعش که خواستند نامشان فاش نشود، با اعلام این خبر گفتند: این هواپیما، صندوق‌های را در صحرای استان الانبار و در نزدیکی شهر الرطبه، واقع در 320 کیلومتری غرب الرمادی به زمین انداخته و اعضای گروه تروریستی داعش همه این بسته‌ها را جمع آوری کرده و با خود به داخل شهر الرطبه آوردند.

گردان‌های حزب الله عراق نیز روز جمعه اعلام کردند که از فرود یک هلی‌کوپتر آمریکایی در یکی از پایگاه‌های داعش در شهر فلوجه ممانعت کرده‌اند.

این گردان‌ با تاکید بر ادامه رصد خطوط امداد رسانی تشکیلات داعش، اعلام کرد: پس از رویت این هلی‌کوپتر آمریکایی تعداد زیادی موشک و خمپاره به سمت این پایگاه پرتاب کردیم و هلی‌کوپتر آمریکایی مجبور به فرار از منطقه شد.

از زمان تسلط داعش بر بخش‌هایی از عراق هر از چند گاهی اخباری مبنی بر امداد رسانی هوایی به تروریست‌های داعش منتشر می‌شود. گروه‌های نظامی مردمی و مسئولان محلی معتقدند که این امداد رسانی‌ها که بیشتر شامل ارسال سلاح، مهمات و دارو می‌شود توسط آمریکا یا دلالان بین المللی و با چراغ سبز واشنگتن انجام می‌شود.

انتهای پیام

کد N715593

وبگردی