آفتاب

پذیرش بورسيه تحصيلي در رشته مالیه عمومی در یک دانشگاه ژاپنی

پذیرش بورسيه تحصيلي در رشته مالیه عمومی در یک دانشگاه ژاپنی

سازمان جهاني گمرک با همكاري دانشگاه گريپس (GRIPS) ژاپن بورسيه تحصيلي در رشته ماليه عمومي در مقطع كارشناسي ارشد اعطا می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این بورسيه تحصيلي در رشته ماليه عمومي بوده و هزينه‌هاي آن توسط گمرک ژاپن پرداخت و مدت آن به‌صورت فشرده از سپتامبر 2015 لغايت تا پايان سپتامبر 2016 به مدت 13 ماه خواهد بود.

اين دوره شامل دو قسمت است که بخشی از آن آموزش آكادميك در دانشگاه و آموزش عملي با همكاري گمرك ژاپن صورت می گیرد. متقاضيان تا تاريخ 13 فوريه 2015 مي‌توانند به وب‌سايت www.grips.ac.jp/en/pstudents/admissinos/online دانشگاه گريپس مراجعه و تاريخ 20 فوريه 2015 اسناد لازم را به قسمت پذيرش دانشجو ارائه کنند.

شرايط لازم براي ثبت‌نام داشتن حداقل مدرك تافل زبان انگليسي با امتياز 550 امتحان كتبي يا 79 از طريق آزمون اينترنتي يا مدارك مشابه ديگر در اين زمينه، حداقل سابقه كار 2 سال و داشتن توانايي بالقوه جهت رشد در رشته شغلي است.

سازمان جهانی گمرک WCO با همكاري دانشگاه گريپس از بين ثبت‌نام‌كنندگان افراد واجد شرايط را براي اعطاي بورسيه انتخاب خواهد كرد. در صورت انصراف شخص پس از شروع تحصيل و پيش از پايان دوره، كليه هزينه‌ها بايد توسط شخص مزبور به WCO بازپرداخت شود. پس از اتمام دوره فارغ‌التحصيلان بايد به كشور خود بازگردند و گرنه كليه هزينه‌ها از سازمان متبوع دريافت خواهد شد.

کد N715173

وبگردی