آفتاب
/انسجام داخلی؛ پاسخ به تحریم‌ها/

نماینده ایلام: با اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها خنثی می‌شوند

نماینده ایلام: با اقتصاد مقاومتی تحریم‌ها خنثی می‌شوند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: روز به روز اتحاد مردم و مسئولان بیشتر خواهد شد و کسانی که به دنبال تفرقه در بین مردم و مسئولان هستند یقین داشته باشند مردم آنان را طرد خواهند کرد.

عمران علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ایلام اظهار کرد: مردم و مسئولان باید هوشیار باشند چون دشمن درصدد تفرقه افکنی بین آنهاست و شاهد این مدعا هم توطئه‌هایی است که همیشه برملا می‌شوند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: بیداری اسلامی مهمترین دستاورد جهانی انقلاب اسلامی است، بنابراین دشمن برنامه‌ریزی زیادی برای فاصله انداختن بین مردم و مسئولین انجام داده و هوشیاری ملت در این راستا لازم و ضروری است.

نماینده ایلام در مجلس به عوامل تفرقه افکنانه هشدار داد و گفت: ملت بیدار و بصیر است و همواره توطئه معاندین و دشمنان انقلاب را خنثی خواهد کرد.

علی‌محمدی به تحریم‌های گسترده دشمن علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان پیشرفت‌های داخلی و جهانی ملت ایران را برنمی‌تابند و با تحریم‌ها در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

وی تنها راه مقابله با تحریم‌ها را اجرای اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار کرد: مسئولان برنامه لازم برای اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشند و یقینا مردم نیز با مشارکت در امر اقتصاد کشور، به این مهم کمک خواهند کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اجرای اقتصاد مقاومتی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها به این امر تاکید داشتند که مسئولین نیز باید برنامه داشته باشند تا بتوانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم چرا که ایران اسلامی دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های عظیمی است و باید با تکیه بر داخل، کشور را آبادتر کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: صدا و سیما و رسانه در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی همت لازم به خرج دهند تا مردم در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام قرار گیرند.

وی مردم ایران اسلامی و استان ایلام را مردمی دارای بصیرت دانست و گفت : در هر شرایطی این مردم حامی نظام و مسئولان بوده اند، چرا که مسئولان دلسوزانه در صدد حل مشکلات مردم هستند.

عمران علی محمدی ضمن دعوت از برای حضور در برنامه های ایام الله دهه فجر و در راهپیمایی روز 22 بهمن گفت: یقین دارم دشمنان انقلاب و نظام در روز 22 بهمن سیلی محکمی از مردم دریافت خواهند کرد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی اتحاد و انسجام داخلی در برابر نظام سلطه را از ضروریات مهم عنوان و تصریح کرد:کسانی که به دنبال تفرقه در بین مردم و مسئولین هستند یقین داشته باشند مردم آنان را طرد خواهند کرد.

وی افزود: معاندین و دولتمردان غربی و نظام سلطه آرزوی خود را به گور خواهند برد و ان شاء الله روز به روز شاهد پیشرفت کشور و اتحاد وهمدلی در بین مردم و مسئولان خواهیم بود.

انتهای پیام

کد N714322

وبگردی