آفتاب
میرشکاری:

یک خانه تیمی تروریستی در آسپیچ سراوان کشف شد

یک خانه تیمی تروریستی در آسپیچ سراوان کشف شد

زاهدان- معاون امنیتی-انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان و سخنگوی شورای تامین استان گفت: با تلاش نیروهای امنیتی یک خانه تیمی متعلق به تروریست ها بامداد امروز در منطقه آسپیچ سراوان کشف شد.

علی اصغر میرشکاری دقایقی قبل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مهر اظهار داشت: با کشف این خانه تیمی، سه نفر از تروریست های محارب با نظام جمهوری اسلامی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروی انتظامی و ماموران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران دستگیر شدند.

وی افزود: با انهدام این خانه تیمی مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.

میرشکاری تاکید کرد: تروریست ها دستگیر شده، پس از دستگیری به دست داشتن در به شهادت رساندن سه تن از ماموران پاسگاه آسپیچ سراوان در سه ماه پیش اعتراف کردند.

معاون امنیتی- انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به دشمنان ایران اسلامی تاکید کرد: نیروهای مقتدر نظام جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری کامل در مرزهای کشور مستقر هستند و هرگونه تحرکی را کنترل و با آن مقابله سریع خواهند کرد.

وی همچنین از افراد فریب خورده خواست تا با توجه به رافت نظام جمهوری اسلامی ایران به آغوش نظام بازگشته و فریب این گروه های تروریستی و محارب را نخورند.

به گزارش خبرنگار مهر، منطقه آسپیچ در محدوده شرستان سراوان واقع شده است که دارای بیش از ۳۱۰ کیلومتر مرز زمینی با پاکستان است.

 

کد N713623

وبگردی