آفتاب
آیت‌الله امامی کاشانی در نماز جمعه تهران:

انسجام و عظمت کشور عامل قدرت وزارت خارجه در مذاکرات است

انسجام و عظمت کشور عامل قدرت وزارت خارجه در مذاکرات است

خطیب نماز جمعه این هفته تهران گفت: این انسجام و عظمت کشور است که زمینه ای شده تا وزارت امور خاره با این لحن و این موضع در برابر مخالفان در جهت تحقق حقوق ملت مذاکره کرده و ذره ای عقب نشینی نکند.

به گزارش خبرگزار مهر، آیت‌الله امامی کاشانی در در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران که در مصلای امام خمینی اقامه شد، گفت: 19 بهمن ماه در تقویم ما روز بیعت همافران نیروی همایی ارتش با امام امت و انقلاب در سال 57 بود که آن حرکت ارزنده را در آن مقطع حساس تاریخی انجام دارند و من اینجا از آن ها تشکر می کنم.

خطیب جمعه تهران در ادامه با اشاره به انسجام کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران با این انسجام به تعالی بالایی رسیده است و به همین دلیل دنیای استکبار این گونه به ایران طمع کرده است.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به مذاکرات محکم تیم مذاکره کننده هسته ای ادامه داد: به دلیل همین انسجام و عظمت است که امروز می بینیم وزارت امور خارجه می تواند این چنین با مخالفان در جهت حقوق ملت ایران مذاکره کند و ذره ای عقب نشینی نکنیم.

وی با بیان این نکته که تاکید تیم مذاکره کننده و جمهوری اسلامی این است که حقوق ملت ایران باید حفظ شود، گفت: این نشانه قدرت ایران است.

آیت الله امامی کاشانی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پرتاب ماهواره فجر گفت: پرتاب موفقیت آمیز این ماهواره و چرخیدن آن به دور زمین بسیار حرکت ارزشمندی بود که نشان می دهد دانشگاه ها و علم ما به آن نقطه اوجی رسیده است که جهان اسلام و نظام اسلامی باید به دنبال آن حرکت کنند.  

کد N713393

وبگردی