آفتاب
شیخ نعیم قاسم:

مقاومت در جنگی که واقع نشده بود پیروز شد/ سومین پیروزی حزب الله

مقاومت در جنگی که واقع نشده بود پیروز شد/ سومین پیروزی حزب الله

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: عملیات مقاومت در مزارع شبعا، پیروزی سوم مقاومت پس از پیروزیهای سالهای 2000 و 2006 بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با برخی اعضای کمیته جوانان و دانشجویی جریان ملی آزاد به رهبری «میشل عون» تاکید کرد: روابط میان حزب الله و جریان ملی آزاد از یک تفاهم کوچک آغاز شد و به یک ائتلاف نامحدود رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملیات موفقیت آمیز حزب الله لبنان اظهار داشت: حمله ای که رژیم اسرائیل در قنیطره انجام داد یک تجاوز آشکار بود که مقاومت را هدف قرار داد. تل آویو در نظر داشت با این حمله یک قاعده جدید را در درگیریها (میان حزب الله و رژیم صهیونیستی) قرار دهد بر این اساس که به ما حمله کند اما با پاسخی مواجه نشود. به این صورت که ما همواره در تیررس جنگنده ها و حملات آنها که امکان دارد هر لحظه رخ دهد، قرار داشته باشیم.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: آنچه پس از عملیات قنیطره رخ داد در واقه یک پیروزی بزرگ برای مقاومت، لبنان و تمامی صاحبان حق بود. در این عملیات  همچنین حزب الله توانست در جنگی که رخ نداده بود، پیروز شود. می توانیم بگوییم که پیروزی سوم مقاومت پس از پیروزیهای سالهای 2000 و 2006 بود.

کد N713253

وبگردی