آفتاب
رئیس دانشگاه تربیت مدرس:

حل مشکل تراکم جمعیت خوابگاه‌ها با کاهش 20 درصدی پذیرش دانشجو

حل مشکل تراکم جمعیت خوابگاه‌ها با کاهش 20 درصدی پذیرش دانشجو

رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: با کم شدن 20 درصدی پذیرش دانشجو در سال آینده قطعا" مشکل تراکم جمعیت در خوابگاه‌ها نیز تا حدی برطرف خواهد شد و ما با استفاده از ایده‌ها و تفکر خلاق شما در جهت حل مشکلات گام برمی داریم.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بمناسبت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، هیات رییسه دانشگاه دوازدهم بهمن ماه ضمن بازدید از خوابگاه دانشجویی دخترانه کوثر، طی نشستی با دانشجویان از نزدیک با مسائل و مشکلات آنها آشنا شد.

در این نشست که سرپرست دانشگاه و معاونان وی حضور داشتند دانشجویان مسائلی از قبیل تراکم زیاد دانشجویان در اتاق ها، مشکلات سرعت اینترنت و کمبود رایانه، مسائل بهداشتی و کمبود تعداد خدمه، عدم وجود نور و تهویه کافی در اتاق ها و سالن مطالعه، نبود سطل بازیافت، کمبود چاپگر، مشکلات تاسیساتی، مشکل تردد به پردیس مرکزی دانشگاه، مشکلات بهداشتی، نبود پیجر در خوابگاه، مشکلات دانشجویان شبانه، عدم استفاده از محصولات با کیفیت بهداشتی، نصب دوربین مدار بسته در راهروی خوابگاه، استفاده از فضای بالکن و بیرونی خوابگاه برای تفریح دانشجویان، ظرفیت کم سالن مطالعه و مشکل ساعت ورود و خروج به خوابگاه را عنوان کردند.

در ادامه سرپرست دانشگاه - دکتر تقی احمدی - در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

احمدی اظهار داشت: حل مشکل تراکم جمعیت در اتاق ها و استفاده مفید از فضای موجود در ساختمان این خوابگاه و مشکلات مطرح شده قطعا" مورد توجه قرار می گیرد تا با کمک معاونت دانشجویی برنامه ریزی های لازم صورت گیرد و شرایط را بهبود بخشیم.

وی خاطر نشان کرد: شما دانشجویان افراد مهم و نخبه ای هستید که باید در اصلاح امور فضای زندگی خود در خوابگاه مبتکر باشید و به صورت گروهی برنامه ریزی کنید . بسیاری از مشکلات با مدیریت صحیح خود دانشجویان تا حد زیادی قابل حل است و با انتخاب یک مدیر در هر سوئیت می توانید به صورت محلی مشکلات را مدیریت کرده و با تفکر خلاقانه و مشارکتی در جهت حل مشکلات قدم بردارید.

سرپرست دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر فعالیت بدنی دانشجویان و پرهیز از بی تحرکی خاطر نشان کرد: مشکلات رفت و آمد دانشجویان از خوابگاه به دانشگاه مورد توجه قرار خواهد گرفت، اما با توجه به نزدیک بودن خوابگاه به پردیس دانشگاه، شما باید با پیاده روی در این مسیر و پرهیز از بی تحرکی در جهت سلامتی و تندرستی خود کوشا باشید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس، احمدی تاکید کرد: دانشجویان کمترین استفاده را از سالن ورزشی دانشگاه دارند و شما می توانید با همکاری یکدیگر تیم های ورزشی تشکیل دهید و با استفاده از امکانات ورزشی، نشاط و شادابی را در وجود خود زنده کنید.

انتهای پیام

کد N712893

وبگردی