آفتاب
لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور/

تیم والیبال سفیر قم در خانه از سد مقاومت مهاباد گذشت

تیم والیبال سفیر قم در خانه از سد مقاومت مهاباد گذشت

قم - تیم والیبال سفیر قم در دیداری خانگی از لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور از سد مقاومت فرمانداری مهاباد گذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پانزدهم رقابت های والیبال لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور شامگاه چهارشنبه برگزار شد و تیم سفیر قم با پیروزی در یک بازی دشوار برابر نماینده آذربایجان غربی یک گام دیگر به صعود به پلی آف نزدیک تر شد.

در این مسابقه که در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار شد تیم سفیر قم در ادامه روند موفقیت های خود موفق شد ۳ بر یک از سد تیم مقاومت فرمانداری مهاباد عبور کند و جمع امتیازات خود را به عدد ۲۱ برساند.

در این مسابقه و در ست نخست، سفیر بازی بسیار خوبی ارائه داد و توانست با دقت در ضربات آخر در نهایت ۲۵ بر ۱۹ مقاومت فرمانداری مهاباد را شکست داده و به کسب پیروزی در این بازی امیدوار شود.

در ست دوم بازی به سود مقاومت فرمانداری مهاباد برگشت و این بار ، نماینده آذربایجان غربی توانست ۲۵ بر ۱۹ برابر سفیر پیروز شود تا بازی در مجموع ۲ ست ، بازی به تساوی یک بر یک برسد.

در ست سوم این مسابقه بار دیگر سفیر سوار بر بازی شد و توانست با حساب ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست دهد و بار دیگر پیروزی را در یک قدمی خود ببیند اما یک ست پماجرای دیگر در انتظار دو تیم بود.

در ست چهارم بازی، در حالی که سفیر با پیروزی در این ست فاتح مجموع مسابقه می شد، دو تیم نبردی نزدیک و نفس گیر به نمایش گذاشتند که البته با اعتراضات دو تیم به نحوه قضاوت داور همراه بود.

در حالی که دو تیم در امتیاز ۲۱ مساوی بودند، ضربه بازیکن تیم سفیر پس از برخورد به دفاع روی تور تیم مقاومت فرمانداری مهاباد به بیرون رفت تا داور امتیاز را به سود سفیر اعلام کند اما بازیکنان و کادر فنی تیم مقاومت فرمانداری مهاباد به شدت به این تصمیم اعتراض کردند.

موج اعتراضات تیم مقاومت فرمانداری مهاباد به حدی شدید بود که سبب توقف چند دقیقه ای بازی شد و کمک مربی تیم مقاومت فرمانداری مهاباد نیز با یکی از تماشاگران قمی درگیر شد.

سپس در اقدامی عجیب و در حالی که ویدئو چک در لیگ دسته اول والیبال وجود ندارد، ناظر فدراسیون والیبال به داور اول این مسابقه گفت که بازی را از امتیاز ۲۱ از سر گیرد تا امتیاز ضربه بازیکن تیم سفیر به هیچ از دو تیم تعلق نگیرد.

با شروع مجدد بازی از تساوی امتیاز ۲۱، تیم سفیر بهتر عمل کرد و موفق شد با پیروزی ۲۵ بر ۲۳ برابر مقاومت فرمانداری مهاباد در نهایت این مسابقه پرحاشیه را ۳ بر یک به سود خود پایان دهد.

سفیر با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رسید در حالی که این تیم برای صعود باید در مسابقات آینده خود پیروز شود.

کد N711631

وبگردی