آفتاب
حجت الاسلام سعیدی:

استقلال و مصالح جامعه را فدای مشکلات امروز نکنیم

استقلال و مصالح جامعه را فدای مشکلات امروز نکنیم

شهرکرد - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استقلال و مصالح جامعه امروز را فدای مشکلات امروز نکنیم ما سخت تر از این مشکلات را داشته ایم و وضع ما بسیار بهتر از زمان مشکلات قبلی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام علی سعیدی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش «انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور» اظهار داشت: سپاه پاسداران پاسدار انقلاب اسلامی نهاد مستقل از همه گروه ها یا احزاب است و با تمام فریاد می گوید که از انقلاب و آرمان های انقلاب پاسداری می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: یک دست هایی به دنبال دو قطبی کردن جامعه هستند، افرادی به دنبال درونگرایی هستند و عده ای به دنبال برون گرایی هستند.

افرادی طرفدار برداشتن تحریم هستند و عده ای مخالف برداشتن تحریم هستند

وی تصریح کرد: افرادی طرفدار برداشتن تحریم هستند و عده ای مخالف برداشتن تحریم هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  وزیر امور خارجه می گویدافرادی مخالف برداشته شدن تحریم ها هستند.

حجت السلام علی سعیدی تصریح کرد: ما می گوییم استقلال و مصالح جامعه امروز را فدای مشکلات امروز نکنیم ما سخت تر از این مشکلات را  داشته ایم و وضع ما بسیار بهتر از زمان مشکلات قبلی است.

وی ادامه داد ما باید با استقامت پیروز شویم و در غیر اینصورت همه می گویند تحریم برداشته شود زیرا تحریم ها ظالمانه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی دست غارتگران و بیگانگان را از ثروت های این کشور کوتاه کرد و ایجاد  روحیه خود باوری در بین جوانان این کشور از ثمرات انقلاب اسلامی بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: دهه فجر روز جشن ملت ایران است.

حجت الاسلام اروجی تصریح کرد: انقلاب اسلامی اسلام واقعی را به جامعه هدیه کرد و توسعه و پیشرفت کشور در تمام حوزه ها را سبب شد.

وی ادامه داد: روحانیون و علما محرک اصلی انقلاب اسلامی هستند.

کد N711593

وبگردی