آفتاب
علوی در کاشان:

دعواهای سیاسی 17 سال گذشته چیزی عاید این ملت نکرد

دعواهای سیاسی 17 سال گذشته چیزی عاید این ملت نکرد

وزیر اطلاعات گفت: بحث‌های سیاسی و گلاویزی‌های 17 سال گذشته هیچ چیز را عاید این ملت نکرد و این فضاها امتحان و تجربه ای برای همه بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی عصر امروز در جمع مردم کاشان در مسجد صفاری این شهرستان، با ابلاغ پیام رئیس‌جمهور اظهار داشت: دولت تدبیر و امید اهل شعارهای توخالی و جنجال نیست و شب و روز برای امید دادن به ملت تلاش و کار می‌کند.

وی این نوع نگاه را تفاوت دولت یازدهم با دولت های گذشته برشمرد و افزود: بحث‌های سیاسی و گلاویزی‌های 17 سال گذشته هیچ چیز را عاید این ملت نکرد و این فضاها امتحان و تجربه ای برای همه بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی با بیان این که دولت تدبیر و امید می‌خواهد زیر چتر رهبری وحدت به جامعه برگردد، گفت: امروز سایه رهبری بر تمام کشور و جریان ها و سلایق سیاسی گسترده است و هنر این است که سربازان زیر چتر ولایت را بیشتر کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: اگر در این شرایط تحریم و کاهش قیمت نفت دولت بتواند مملکت را سرپا نگه دارد، هنر کرده و دولت تدبیر و امید در حال تلاش در این مسیر است.

وی حمایت از سرمایه‌گذار را الزامی و متفاوت از حمایت از سرمایه‌دار دانست و گفت: مردم باید در جامعه احساس امنیت کنند و وزارت اطلاعات نیز امروز رسالت خود می‌داند که فضای فعالیت اقتصادی و جامعه را از امنیت علمی، فرهنگی و اجتماعی برخوردار کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علوی تاکید کرد: امروز تمام دشمنان انقلاب دست به دست هم داده اند؛ یک عده با تحریم و یک عده با کاهش قیمت نفت و هدف قرار دادن درآمد کشور می‌خواهند به انقلاب ضربه بزنند، اما این ملت نشان داده اند هرچه شرایط سخت تر شده، اراده آنها نیز مصمم‌تر شده است.

علوی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید تمام توانش را بکار گرفته تا قطار انقلاب به حرکت خود ادامه دهد، تصریح کرد: در چنین شرایط سختی با همت مردم و تدبیر دولت، توانمندی علمی فرزندان انقلاب با پرتاب ماهواره «فجر» به رخ دشمنان کشیده می‌شود.

وزیر اطلاعات با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور افزود: در این شرایط و تنگناها، هرچه دعواهای سیاسی کمرنگ‌تر و وحدت بیشتر شود، دشمن مایوس‌تر می‌شود.

بر اساس این گزارش، با حضور وزیر اطلاعات، مرکز بهداشتی درمانی صدوقی کاشان به بهره برداری می رسد.

وزیر اطلاعات در بدو ورود به کاشان با حضور در گلزار شهدا، با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در این شهرستان ادای احترام کرد.

حجت الاسلام علوی همچنین بر مزار آیت الله سید مهدی یثربی امام جمعه فقید کاشان حضور یافت و با قرائت فاتحه یاد آن عالم جلیل‌القدر را گرامی داشت.

وی در سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان به عنوان نماینده دولت روز چهارشنبه میهمان شهرستان های کاشان و آران و بیدگل بوده است.

کد N711431

وبگردی