آفتاب

سردار سلامی :دشمنان ما معماران تخریب وحدت امت اسلامی هستند

سردار سلامی :دشمنان ما معماران تخریب وحدت امت اسلامی هستند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ما معماران تخریب وحدت امت اسلامی هستند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه با تمام قوا در سیستان و بلوچستان حضور دارد و اگر کوچکترین اتفاقی بیفتد لحظاتی بعد فرمانده این نیرو در منطقه حضور دارد تا مشکلات را رفع کند.

وی ادامه داد: امروز اراده‌های محکم و باورهای قوی و ایمان ریشه‌دار برای توسعه و امنیت و پیشرفت و رفاه سیستان و بلوچستان وجود دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: انقلاب اسلامی انقلاب مستضعفان بود انقلابی که راه عدالت و آزادگی و اقتدار و استقلال و بازگشت به هویت دینی و ملی ما را گشود، دشمن نیز در این میان برای خدشه‌دار کردن انقلاب اسلامی چالش‌ها و موانع بسیار ایجاد کرد اما با هوشیاری مردم و مسئولان نتوانست راه به جایی ببرد.

سلامی گفت: انقلاب اسلامی نه تنها ایران بلکه امت اسلامی را در مسیر پیشرفت و عزت جاودانه قرار داد.

وی اضافه کرد: برای دشمنان ایران اسلامی شیعه و سنی فرق نمی‌کند، آنها اعتقادی به شیعه و سنی ندارند، اینها تفکراتی هستند که آمریکا و اسرائیل به مردم دنیا القا می‌کنند و سعی در خراب کردن ذهن جوانان دارند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: تفکر تکفیری ساخته دست آمریکا و انگلیس است، آنها تلاش می‌کنند از اسلام چهره خشن و بی‌رحم بسازند و این چهره را به مردم دنیا بشناسانند.

وی با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن امنیت و آرامش مسلمان‌ها از هیچ تلاش و ترفند و دسیسه‌ای فروگذار نمی‌کند، ادامه داد: دشمنان ما معماران تخریب وحدت امت اسلامی هستند اما تاکنون نتوانسته‌اند به موفقیت دست یابند.

سلامی با اشاره به رشادت‌ها و تلاش‌ها و برنامه‌های سردار شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان افزود: سردار شوشتری با اجرای طرح‌های وحدت‌آفرین تا پای جان در منطقه سیستان و بلوچستان تلاش کرد زیرا دشمن می‌خواست با ایجاد تفرقه مردم منطقه را به جان هم بندازد و آنها را از خانه و کاشانه‌شان آواره سازد.

انتهای پیام

کد N711151

وبگردی