آفتاب
اکبریان در نطق میان دستور:

مردم اجازه نمی دهند انقلاب به دست نااهلان بیفتد

مردم اجازه نمی دهند انقلاب به دست نااهلان بیفتد

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: به مرعوبین داخلی می گویم آب به آسیاب دشمن نریخته و به این دشمن خون آشام دل نبندید؛ مردم اجازه نمی دهند انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیز اکبریان در جلسه علنی چهارشنبه، 15 بهمن ماه در نطق میان دستور خود ضمن تبریک مناسبت دهه فجر به فرمایشی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این انقلاب بی نام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست؛ ای امام بزرگ در این ایام الله دهه فجر با شما عهد و پیمان می‌بندیم که برای حفظ آرمان‌های شما سرباز ولایت و خادم ملت باشیم، از تهدیدات دشمنان خارجی و منافقان و فتنه گران هراسی به دل راه ندهیم و حفاظت از خون 228 هزار شهید را نصب العین خود قرار داده و بر اساس حکم واجب الاطاعه حضرت عالی حفاظت از نظام را از اوجب واجبات بدانیم.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به اوباما گفت: تهدیدات شما جز شکست خفت بار چیزی برای نظام سلطه و رژیم اشغالگر نخواهد داشت، شما 37 سال این ملت قهرمان را آزمایش کردید ولی همیشه تحقیر شدید و بهتر است برای ادامه مذاکرات و به نتیجه رسیدن آن از ملت ایران به دلیل جنایت 37 ساله خود عذرخواهی کرده و از تهدیدات بی منطق و توخالی خودداری کنید.

وی ادامه داد: به مرعوبین داخلی هم می گویم آب به آسیاب دشمن نریخته و به این دشمن خون آشام دل نبندید و در کنار ملت و رهبری باشید و بدانید شکست استکبار جهانی حتمی بوده و ایثارگران و مردم اجازه نمی دهند انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

اکبریان در ادامه با بیان اینکه همه ما به عنوان خادمان ملت باید تمام تلاش خود را در جهت عزت خانه ملت قرار دهیم، گفت: از اقدامی که شأن نمایندگی را در اذهان ملت خدشه دار می کند خودداری کنیم و تریبون مجلس نباید در جهت مقاصد شخصی قرار گیرد یا باعث خوشحالی رسانه های بیگانه شود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه با بیان اینکه این ملت کسی را با اصل و نسب نمی شناسد بلکه امام راحل(ره) فرمود ملاک حال فعلی افراد است، یادآور شد: خیلی ها متأسفانه به خاطر برآوردن منافع شخصی مثل طلحه و زبیرها از قطار انقلاب پیاده شدند.

وی در ادامه از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر کار و رفاه اجتماعی به خاطر توجه به مسائل بهداشتی استان البرز تشکر کرد و خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بعضی ها شما را پدر صنعت ایران معرفی می کنند ولی متأسفانه در زمان تصدی مسئولیت شما صنعت کشور همچنان در رکود به سر می برد و صادرات غیرفعال بوده و استفاده از معادن همچنان در اختیار آقازاده هاست و خام فروشی در معادن و واردات کالاها و خودروهای لوکس بیداد می کند و به جای نمایشگاه پوشاک ایرانی نمایشگاه پوشاک ترکیه در ایران گذاشته می شود همچنین قانون ارتقای تولیدات داخلی و جلوگیری از واردات کالاهایی که تولید داخلی دارد اجرا نمی شود.

اکبریان در ادامه با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اقتصاد مقاومتی همچنان در خواب به سر می رود، گفت: با این اوضاع آیا بهتر نیست آقای نعمت زاده استعفا داده تا صنعت کشور را نجات دهید چون در شبانه روز اگر 20 ساعت برای شرکت و تجارت شخصی خود کار کنید باز هم وقت کم دارید وگرنه وزارتخانه شما با تیغ استیضاح نمایندگان دوام نخواهد آورد.

نماینده مردم کرج در مجلس نهم خطاب به فانی، وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: شما دارید این وزارتخانه را به فنا می دهید و با ادامه سیاست های لاک پشتی در این وزارتخانه تحولی به وجود نخواهد آمد و باعث آسیب دیدن زیربناهای علمی و پرورشی کشور در آینده خواهد شد.

وی ادامه داد: آیا از وضعیت معیشتی فرهنگیان دلسوز و نجیب کشور خبر دارید چرا در دولت و مجلس برای حل مشکل نظام آموزشی تلاش نمی کنید چرا سرانه های مدارس، مطالبات و اضافه کار فرهنگیان را پرداخت نکرده و بیمه طلایی را به خاک تبدیل کرده و چوب حراج به مدارس دولتی در مناطق محروم زدید و در این اوضاع به جای حل مشکلات فرهنگیان طبل باز بودن مدارس در روزهای پنجشنبه را می زنید.

اکبریان افزود: بارها به شما گزارش شده مدارس استان البرز در حال تبدیل به سه شیفته شدن است ولی وزارتخانه شما همچنان در خواب به سر می برد.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم در ادامه از ریاست سازمان مدیریت برنامه ریزی با توجه به مذاکرات انجام شده در خصوص افزایش بودجه استانداری البرز و سهم قطار شهری کرج تشکر و درخواست رسیدگی عاجل کرد.

وی همچنین از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد نسبت به تخصیص اعتبار برای زیرساخت های مسکن مهر و احداث بیمارستان های فردیس کرج تسریع و در اتمام اتوبان شهید همت و اتوبان تهران-شمال و جاده هشتگرد به طالقان اقدام کنند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در پایان خاطرنشان کرد: از وزیر ارتباطات می خواهم نسبت به فعال کردن فرودگاه و حل مشکلات زمین های اطراف آن اقدام کنند ضمن اینکه از هیأت رئیسه می خواهم نسبت به زمان نطق نمایندگان رسیدگی کند چرا که مدتی است به جای نطق میان دستور، نطق پایان دستور صورت می‌گیرد.

 

 

کد N711023

وبگردی