آفتاب
درخواست آصفری از وزارت تعاون:

دقت کنید تا سبد کالا به دست افراد نیازمند برسد

دقت کنید تا سبد کالا به دست افراد نیازمند برسد

نماینده مردم اراک گفت: متأسفانه در مرحله اول توزیع سبد کالا بر اساس آمار رسمی به مالکان بیش از 10 هزار خودرو لوکس نظیر پورشه،‌ بنز و سانتافه سبد کالا اعطا شد ولی کارگران ساختمانی، بیکاران و افراد فاقد درآمد در لیست دریافت سبد کالا قرار نگرفتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدحسن آصفری در تذکری شفاهی از دولتمردان درخواست کرد تا در توزیع مرحله جدید سبد کالا دقت بیشتری کنند تا این سبد به افراد نیازمند و ضعیف داده شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: آلودگی هوا و محیط زیست را نمی‌توان با کنگره و همایش‌های سیاسی حل کرد، بیش از 500 هزار هکتار از دریاچه هامون و ‌بخش وسیعی از تالاب میقان اراک به دلیل بی‌توجهی سازمان محیط زیست روز به روز بیش از گذشته در حال نابود شدن است.

این مسأله باعث ایجاد آلودگی‌های زیادی در استان‌های سیستان و بلوچستان و مرکزی و سایر استان‌های همجوار شده است.

وی از ابتکار خواست تا به محیط زست توجه ویژه‌ای داشته باشد.

آصفری با اشاره به سخنان معاون اول رئیس جمهور در خصوص مفاسد اقتصادی، گفت: اینگونه سخن گفتن از مفاسد اقتصادی نمی‌تواند درمان ریشه‌ای باشد، باید کار اجرایی و عملیاتی در حوزه مفاسد اقتصادی انجام داد. باید با افرادی که اموال عمومی دولت و بیت‌المال و وام‌های بانکی ده‌ها میلیارد تومانی دریافت کرده ولی خیانت کرده‌اند، برخورد جدی شود.

نماینده مردم اراک در پیشنهادی به دولتمردان از آنان خواست تا به جای واکنش منفی به منتقدان،‌ معضل بیکاری را برطرف کنند.

انتهای پیام

کد N710844

وبگردی