آفتاب
نوروزی در نطق میان دستور:

امروز استکبار با اسلحه داعش به حریم مسلمانان حمله‌ور می‌شود

امروز استکبار با اسلحه داعش به حریم مسلمانان حمله‌ور می‌شود

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس گفت: امروز جبهه استکباری با سلاح داعش و قلم مزدوران صیهونیستی به جان ملت‌های مسلمان افتاده و با اسلحه داعش به حریم ناموس مسلمانان حمله ور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر رحمت‌الله نوروزی در نشست علنی امروز(15 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر،‌ افزود:‌ ما موظفیم نگذاریم ابعاد شخصیتی امام(ره)  که در دل‌ها نفوذ کرده و قلوب مردم ایران را متوجه ارزش‌های الهی نموده است به فرموشی سپرده شود.

نماینده مردم علی آباد کتول ادامه داد: توجه به آرمان‌های امام(ره) و ایده‌های بزرگ امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری به عنوان جانشین خلف شایسته ایشان همواره درتداوم انقلاب و در مسیر آرمان‌های شهدا نقش ارزشمندی داشته است و دور شدن از ارزش‌های نظام همواره ناکامی به دنبال داشته و موجب کاهش عزت ایران اسلامی می‌شود.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز جبهه استکباری با سلاح داعش و قلم مزدوران صیهونیستی به جان ملت‌های مسلمان افتاده و با اسلحه داعش به حریم ناموس مسلمانان حمله ور می‌شود و جنایات سهمگین را به وجود می‌آورد که احساسات بشریت را جریحه‌دار نموده و ننگین‌تر آن است که با قلم مزدوران صیهونیست به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها توهین می‌نماید.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد:‌ اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ، از نامه اخیر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی که رفتاری بسیار خوب، منطقی و صحیح و هوشمندانه بود تشکر می‌کنم و امیدوارم بستر استفاده از آن برای جوانان ایرانی توسط نهادهای مربوط فراهم شود.

وی درباره مشکلات حوزه انتخابیه خود تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و رقم بالای بیکاری و سهم استان گلستان و شهرستان علی‌آباد کتول از گردشگری و سهم نیم‌درصدی آن، تاکنون هیچ برنامه راهبردی از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شاهد نبوده‌ایم.

نوروزی در تذکری به وزرای صنعت،‌معدن و تجارت و اقتصاد، یادآور شد:‌ اکنون شهرستان علی‌آباد کتول جزو مناطق کمتر توسعه یافته است که باید بیش از پیش به مشکلات آن رسیدگی شود؛ همچنین از بانک‌های عامل تقاضا دارم با توجه به بیکاری بالای استان گلستان توجهی در بحث تخصیص تسهیلات داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،‌ با بیان اینکه امروزه محیط زیست به محیط ایست تبدیل شده است،‌ افزود:‌ متاسفانه سوء مدیریت در محیط زیست وجود دارد که جای این سوال باقی است به راستی سازمان محیط زیست برای هامون، دریاچه ارومیه، زاینده رود، آلودگی هوا چه کاری انجام داده است.

وی با تاکید براینکه  محیط زیست مانع توسعه شده است و دارای نگرش سیاسی است، گفت:‌ متاسفانه 2 هزار جنگل در استان گلستان آتش گرفت اما هیچ مقام مسئولی به فکر معضل از بین رفتن جنگل‌ها نیست.

نماینده مردم علی‌‌آباد کتول در مجلس نهم، در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، افزود: امروزه فرهنگیان با مشکل معیشت روبرو هستند و انتظار است به بیمه طلایی آنها نیز رسیدگی شود. آموزش و پرورش محل تولید انسان‌های مومن وپاک هستند و نباید دغدغه معیشت داشته باشند.امروز در برخی از وزارتخانه‌های حقوق‌های بالای 10 میلیون تومان می‌گیرند اما در آموزش و پوروش معلمان با مشکلات زیادی روبرو هستند.

وی از وزیر علوم درخواست کرد تا به وضعیت دانشجو محوری رسیدگی کند، به وزیر راه نیز تذکر داد و گفت: باید به راه‌های روستایی استان گلستان،‌ طرح افزایش بافت روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر بیش از پیش توجه شود.

کد N710590

وبگردی