آفتاب
نماینده بیجار:

در صورت ادامه تحریم‌ها، طرح غنی‌سازی 60 درصد را به مجلس می آوریم

در صورت ادامه تحریم‌ها، طرح غنی‌سازی 60 درصد را به مجلس می آوریم

نماینده مردم بیجار گفت: اگر آمریکا و متحدانش و سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی نخواهند حد خود را بدانند و باز جمهوری اسلامی ایران را تحریم کنند،‌ طرح غنی‌سازی 60 درصد را با قید دوفوریت به صحن علنی مجلس می‌آوریم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدمحمد بیاتیان در تذکری شفاهی با تبریک آغاز سی‌وهفتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به بخش‌هایی از سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند "چشم دنیا به انقلاب ما معطوف است پس همه ما باید مراقب فعل،‌ عمل و کردارمان باشیم".

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تشکر از برخورد قوه قضائیه با معاون اول احمدی نژاد، گفت: از آغاز برخورد با دانه درشت‌ها توسط قوه قضائیه تشکر می‌کنم. این اتفاق می‌تواند مطلع آغاز خوبی برای برخورد با دانه درشت‌های بزرگی که در جایگاه‌های خاص حضور دارند باشد، البته امیدوارم این برخورد شامل آقازاده‌های متخلف هم بشود.

وی با اشاره به طرح دوفوریتی مجلس در واکنش به اقدامات کنگره آمریکا، گفت: طرح یک فوریتی مجلس در برابر تحریم‌های جدید قدم اول مجلس بود، اما اگر آمریکا و متحدانش و سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی نخواهند حد خود را بدانند و باز جمهوری اسلامی ایران را تحریم کنند،‌ طرح غنی‌سازی 60 درصد را با قید دوفوریت به صحن علنی مجلس می‌آوریم.

بیاتیان خواستار هدفمندسازی واقعی یارانه‌ها توسط نمایندگان مجلس شد و افزود: کاری کنید که فقط اقشار ضعیف از هدفمندی یارانه‌ها بهره‌مند شوند نه مرفهان بی‌درد.

نماینده مردم بیجار با انتقاد از گرانی‌ها خطاب به دولتمردان متذکر شد: نابسامانی بازار، بلاتکلیفی تولید، بیکاری و ناکافی بودن دستمزدها تدبیر می‌خواهد نه سخنرانی. کار به جایی رسیده است که نانوایی‌ها هم دفاتر نسیه دارند، این مسأله اوج فاجعه است.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: به داد معلمان این قشر فرهیخته برسید. مدیرانی که ده‌ها میلیون تومان حقوق می‌گیرند به داد معلمانی که یک میلیون تومان حقوق میگیرند برسند. مطمئن باشید ثمره این اقدام را در تربیت فرزندانمان در آینده مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N710578

وبگردی