آفتاب
حجت الاسلام فتاحی:

فعالیت موسسات وابسته به سازمان تبلیغات در ایلام بیشتر شود

فعالیت موسسات وابسته به سازمان تبلیغات در ایلام بیشتر شود

ایلام- مدیر کل سازمان تبلیغات استان ایلام گفت: فعالیت موسسات وابسته به سازمان تبلیغات در ایلام بیشتر شود.

حجت الاسلام محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرهنگ منطبق بر خرد جمعی نیاز جامعه بشری بوده و و در کشور ما که فرهنگ با دین گره‌ خورده، وظیفه دستگاه‌های متولی تبلیغ و اطلاع ‌رسانی در این زمینه سنگین ‌تر و تخصصی‌ تر خواهد بود.

وی بیان داشت: هیئات مذهبی یک ظرفیت شگرف فرهنگ هستند که مسئولان و سیاست گذاران باید کمک کنند که در داخل هیئات در کنار شور، شعور دینی را کسب کنند.

فتاحی افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب با آزمودن تمامی مسیرهای مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که ضربه‌پذیرترین جنگ، صدمه زدن به پیکره فرهنگ و تهی کردن جامعه از فرهنگ ناب اسلامی است، زیرا با حصول موفقیت در این زمینه به پیروزی در جبهه‌های نظامی و اقتصادی هم خواهند رسید.

وی افزود: امروزه بعضی اندیشمندان بر این باورند که مسیر حرکت جوامع در دستان رسانه‌ها قرار دارد و همین امر سبب می‌شود که به اهمیت برنامه‌ریزی در رسانه‌های داخلی اهمیت بیشتری داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام تصریح کرد: آنچه که سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان وظیفه باید انجام دهد، نظارت هوشمندانه، آگاهانه و دقیق به حوزه دین است که سبب ارتقای سطح فرهنگ همه جامعه می‌شود.

این مسئول در ادامه به اهمیت آموزش و برنامه های قرآنی اشاره کرد و گفت: حقیقتا افراد و جامعه قرآنی باید به کمک هیئت مذهبی بیایند و نسبت به نشرآموزه های قرآنی همت بگمارند.

کد N709845

وبگردی