آفتاب
معاون قضایی دیوان عالی کشور:

رهبری حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب رکن اصلی بود

رهبری حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب رکن اصلی بود

جلسه هیات عمومی اصراری حقوقی دیوان عالی کشور صبح روز سه شنبه مورخ 14 /11/ 93 تشکیل شد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،حجت الاسلام و المسلمین مختاری، معاون قضایی دیوان عالی کشور با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب به همه مردم ایران اسلامی و تمامی آزادی خواهان جهان ابراز امیداوری کرد که تمام ملت‌هایی که در زیر سلطه حکومت های جور و ظلم و ستم قرار دارند به فضل الهی بتوانند به پیروزی برسند.

وی با تبیین عوامل پیروزی ملت ایران در مبارزه با نظام ستم شاهی خاطر نشان کرد: رهبری حضرت امام در پیروزی انقلاب رکن اصلی بود که با روشنگری و هدایت مردم توانستند وحدت را بین تمامی مردم ایجاد نمایند و با همین وحدت یک پارچه مردم بود که تمام برنامه‌های عوامل سفاک رژیم پهلوی را نقش بر آب شد. یکدلی، با هم بودن، اتحاد و داشتن یک رهبر روشنفکر، خداجو و شجاع ملت ایران را پیروز کرد .

معاون قضایی دیوان عالی کشور تصریح کرد: در کنار این خون و شهادت بود که بر زور و تزویر پیروز شد، ملت فداکار با تقدیم شهدا نهال انقلاب را آبیاری کردند لذا این انقلاب اسلامی ثمره با ارزش خون شهداست و همه ما باید قدردان این امام و رهبری و شهدا باشیم و هر کس تا آنجایی که در توان دارد باید از این نظام اسلامی دفاع کند و تا سر حد امکان کمک کنیم تا این انقلاب به نسل‌های بعدی نیز برسد و در نهایت این انقلاب به قیام صاحب این نظام حضرت بقیه الله الاعظم متصل باشد.

مختاری بیان کرد: هر کس در هر سمت و شغلی که قرار دارد می‌تواند به نظام خدمت کند همان طوری که تا به حال انجام وظیفه شده از این به بعد نیز بیشتر باشد قاضی با صدور حکم عادلانه، استاد با پرورش دانشجویان باسواد و مومن، طلاب عزیز با ایراد خطابه وعظ و کارگر با کار صادقانه و... .

وی در پایان ضمن تبریک مجدد سالروز پیروزی انقلاب به محضر رهبر معظم انقلاب و مسئولین مملکت گفت: لذا نباید از این نظام طلبکار باشیم و خدا را شاکریم که عمر ما و زندگی ما را در این عصر و زمان قرار داد.

انتهای پیام

کد N709215

وبگردی