آفتاب
در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود

نخستین جشنواره بورس ایده‌ها در رشته زبان و ادبیات عربی

نخستین جشنواره بورس ایده‌ها در رشته زبان و ادبیات عربی

نخستین جشنواره بورس ایده‌ها در حوزه کارآفرینی در رشته زبان و ادبیات عربی در حاشیه همایش ملی کارآفرینی و تجاری‌سازی رشته زبان و ادبیات عربی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر علی ضیغمی، دبیر علمی همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی با اعلام این خبر اظهار کرد: این همایش، جشنواره و ششمین گردهمایی سراسری مدیران گروه‌های عربی کشور 13 و 14 اسفند ماه امسال با همکاری انجمن ایرانی زبان و ادبیات عربی در دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: ایده‌های افراد متقاضی باید تا دوم اسفند ماه به دبیرخانه همایش به نشانی سمنان، میدان دانشگاه، دانشگاه سمنان، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه زبان و ادبیات عربی کد پستی3513119111 و یا به پسا الکترونیکی [email protected] ارسال شود.

ضیغمی خاطرنشان کرد: ایده‌های ارسالی به نام صاحبان ایده ثبت و پس از بررسی در کارگروه تخصصی همایش ملی کارآفرینی و تجاری‌سازی رشته زبان و ادبیات عربی، ایده‌هایی که قابلیت تجاری سازی داشته باشند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت‌های اطلاع‌رسانی همایش به نشانی اینترنتی www.arabic.semnan.ac.ir و www.arabiciran.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌ 33383548 (023) تماس بگیرند.

انتهای پیام

کد N708405

وبگردی