آفتاب

امضای تفاهم نامه‌‌ همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز

امضای تفاهم نامه‌‌ همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز

جلسه‌ی امضای تفاهم نامه‌‌ همکاری دو سازمان حفاظت محیط زیست و نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز مبنی بر حفاظت از محیط زیست و واگذاری امور تصدی‌گری به بخش خصوصی با هدف تضمین بهره‌مندی صحیح و مستمر از محیط زیست و بکارگیری متخصصان و دانش‌آموختگان مرتبط مورد تایید سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز با میزبانی این سازمان برگزار شد.

مریم پورابراهیم خبرآنلاین-البرز: در راستای این جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان البرز با اشاره به هدف از اجرای این جلسه گفت: مباحث مربوط به محیط زیست و توسعه پایدار جزء اولویت‌های این سازمان است و در رسیدن به این هدف از تمامی نظرات و پیشنهادات سازمان محیط زیست استقبال کرده و در اجرایی کردن و ساماندهی این اهداف آمادگی همکاری با این سازمان را اعلام می‌کند.
نصرالله شمس آذر افزود: برای تسریع در روند اجرا و هماهنگی هرچه بیشتر در پیشبرد برنامه‌های تعیین شده درنظر داریم کارگروه‌های محیط زیست درسازمان راه اندازی کنیم، تا با مشورت گرفتن و اعلام سیاست‌های این سازمان به نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به بهترین راهکارها برای رتبه بندی و اجرای صحیح اهداف برسیم.
در ادامه مدیرعامل سازمان حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست، این سازمان همیشه در رابطه با برنامه های توسعه محیط زیست همکاری کرده است.
محمدی با اشاره به مشکلات و چالش‌های محیط زیستی استان اظهار داشت: با درنظر گرفتن توان و عملکردهای بخش خصوصی در راستای عملیات اجرایی و پتانسیل استان در این بخش باید از این فرصت برای همکاری با بخش های خصوصی در جهت رفع این مشکلات استفاده کرد.
محمدی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را یکی از توانمند ترین بخش‌های خصوصی دانست و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست با امضای تفاهم نامه مشترک با این سازمان سعی در افزایش دامنه ی همکاری و استفاده بهینه از ظرفیت استانی در راستای حفظ محیط زیست را دارد.
وی در آخر بیان کرد: بر اساس قانون، حفظ محیط زیست وظیفه‌ی عمومی تلقی میشود و یکی از وظایف اصلی این دو سازمان فراهم سازی بستر مناسب برای حضور مردم در تحقق این اصل است.

4545

کد N707556

وبگردی