آفتاب
لاریجانی مطرح کرد:

وزارت بهداشت سال آینده یک گام بلند در پیش دارد

وزارت بهداشت سال آینده یک گام بلند در پیش دارد

قم - رئیس مجلس شورای اسلامی از استمرار طرح تحول سلامت در سال آینده خبر داد و گفت: وزارت بهداشت سال آینده هم یک گام بلند در پیش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لاریجانی عصر دوشنبه در مراسم افتتاح بخش فوق تخصصی زنان بیمارستان شهید بهشتی ضمن تشکر از کسانی که تلاش کردند وضع بهداشت و درمان در قم سامان یابد اظهار داشت: دولت فعلی به مسئله بهداشت و درمان توجه خاص دارد.

وی افزود: سال گذشته وضع درمانی کشور خیلی مناسب نبود و برای جبران مشکلات این بخش بودجه مناسبی در مجلس طراحی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: بودجه‌ای که تصویب شد قابل توجه بود و می‌شود گفت مجلس یک سرمایه‌گذاری سنگین را انجام داد تا شرایط درمانی کشور سامان یابد.

وی گفت: وزارت بهداشت از این بودجه خوب استفاده کرد و وضع درمانی کشور را تا حد زیادی سامان داد.

لاریجانی ادامه داد: امسال هم در بودجه این حمایت را ادامه می‌دهیم و وزارت بهداشت باید یک گام بلند دیگری بردارد چراکه مسئله سلامت بسیار مهم است.

وی با اشاره به تلاش‌های خیران برای سامان دادن امور عمرانی بهداشت و درمان گفت: یکی از کارهای مهم مجمع  خیران سلامت قم بیمارستانی است که زمینش آماده شده و برخی خیرین پا پیش گذاشتند که ساخته شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با یکی از بانک‌ها صحبت کردیم تا در این عرصه سرمایه‌گذاری کنند و آنها هدفشان ساخت یک بیمارستان هزار تخت خوابی است که این نیاز قم است و در آینده سلامت قم هم اثر دارد.

کد N707502

وبگردی