آفتاب
در بیانیه پایانی نشست حزب مؤتلفه مطرح شد

اصولگرایان در آینده با صدای واحد در سپهر سیاست ظاهر خواهند شد

اصولگرایان در آینده با صدای واحد در سپهر سیاست ظاهر خواهند شد

حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران استان‌ها و شهرستان‌های این حزب با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که اصولگرایان ان‌شاءالله در آینده با صف واحد و گفتمان واحد و صدای واحد در سپهر سیاست ایران ظاهر خواهند شد و این یک آرمان دست‌یافتنی است.

حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران استان‌ها و شهرستان‌های این حزب با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که اصولگرایان ان‌شاءالله در آینده با صف واحد و گفتمان واحد و صدای واحد در سپهر سیاست ایران ظاهر خواهند شد و این یک آرمان دست‌یافتنی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن بیانیه پایانی نشست دبیران استان‌ها و شهرستان‌های حزب مؤتلفه اسلامی که به منظور بررسی آخرین تحولات منطقه و جهان و همچنین روند همگرایی و اتحاد اصولگرایان و ارزیابی چالش‌های پیش رو در مشهد برگزار شد، به شرح زیر است:

۱- مهم‌ترین ضرورت در شرایط کنونی برای عبور از پیچ بزرگ تاریخی، همگرایی و وحدت نیروهای ولایی با رویکرد «بصیرت انقلابی» است. بحمدالله روند گفتگوهای اصولگرایان در سراسر کشور، حرکتی رو به رشد و مثبت است. این گفتگوها در قلمرو درک شرایط کنونی انقلاب و نحوه کارکرد اصولگرایان در صحنه‌های سیاسی کشور به توافق نزدیک می شود و آثار و نتایج این رویکرد به زودی در فضای کشور رخ نمایی می شود. اصولگرایان ان‌شاءالله در آینده با صف واحد و گفتمان واحد و صدای واحد در سپهر سیاست ایران ظاهر خواهند شد و این یک آرمان دست یافتنی است.

۲- اقتدار ملی و امنیت ملی با درایت و هوشمندی رهبری معظم انقلاب، حضرت‌آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در فضای پرتلاطم و طوفانی منطقه در اوج و بالندگی است. این رویکرد در سایه وحدت ملی و انسجام اسلامی به دست آمده است. حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به ویژه نخبگان امروز جامعه ما در سطحی از هوشیاری و هوشمندی هستند که اجازه بازتولید فتنه را نمی دهند. ملت ما در سایه این درک مشترک به رصد توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمن و همواره آماده مقابله با دسیسه‌های استکبار جهانی مشغول هستند.

۳- اهانت هفته نامه «شارلی ابدو» و قرار گرفتن جنایتکاران جنگی غرب، پشت این اهانت، موجی از بیداری اسلامی و مقابله با توطئه های غرب به ویژه آمریکا را فراهم کرده است. ملت ما در روند همگرایی با جهان اسلام، یک‌صدا علیه تبهکاری‌ها و اینگونه حرکت‌های موهن هستند. ما نیز در کنار ملت، حرکت زشت اهانت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم می کنیم و پیام هوشمندانه مقام معظم رهبری به جوانان مغرب زمین را عاملی بسیار مهم در بیداری اندیشمندان غربی و خنثی‌کننده دسیسه اسلام‌هراسی توسط استکبار و صهیونیسم جهانی می‌دانیم.

۴- جنایت رژیم اشغالگرد قدس در قنیطره بار دیگر خطر صهیونیسم در منطقه و همگرایی آن‌ها با تروریست‌ها را نشان داد. ملت ما و ملت‌های بیدار جهان، از انتقام و مقابله به مثل حزب الله تشکر و قدردانی می کند و با تمام وجود از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

۵- مذاکرات هسته‌ای به دقایق پایانی خود نزدیک می شود. ما ضمن تشکر از تلاش‌های دولت در این زمینه، اطمینان داریم هیچ امیدی نمی توان به عهد و پیمان غرب و به ویژه آمریکایی‌ها داشت. آن‌ها ثابت کردند به توافقات خود پایبند نیستند و تاکنون هیچ اقدامی در جهت توافقات ژنو نکرده‌اند. هرگونه امید بستن به دشمن در این مذاکرات نوعی ساده‌لوحی است. حل مشکلات کشور در گرو عقلانیت سیاسی و اتحاد ملی و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی است. ما غیر از این راه، هیچ راه دیگری نداریم. مقاومت راه حل اصلی همه مشکلات ماست.

۶- تروریسم در عراق و سوریه و در کل منطقه و جهان مولود سیاست‌های جنایتکارانه غرب در جهان اسلام است. رژیم صهیونیستی نماد اصلی تروریسم دولتی است و کارنامه‌ای خونین از نقض حقوق بشر و نسل‌کشی در تاریخ ۵۰ ساله اخیر به جای گذاشته است. مبارزه با تروریسم پشت مرزهای ایران یک راهبرد صحیح است. از آن حمایت می کنیم و به شهدای ترور در داخل و خارج درود می فرستیم و از خداوند متعال علو درجات آن‌ها را خواستاریم.

۷- از دولت و کارگزاران دیپلماسی خارجی کشور می خواهیم شأن ملت ایران را در تعامل سیاسی با غرب رعایت کنند و ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ملت ایران را طی سه دهه گذشته با برخی حرکات غیر دیپلماتیک مخدوش نکنند. از وزیر خارجه می خواهیم حرکاتی چون قدم زدن با جان کری و یا سفر به پاریس آن هم هنگامی که پاریس پایتخت اسلام ستیزی است دیگر تکرار نشود.

۸- از دولت به ویژه رئیس جمهور می‌خواهیم در پاسخ به مطالبات مردم و رهبری صادقانه به شعارهایی که در ایام انتخابات مطرح کردند عمل کنند. ازجمله، توجه به معیشت مردم بویژه محرومین و مستضعفین، مبارزه با فساد و رشوه خواری در دوایر دولتی کمترین مطالبه ای است که می شود بر آن تاکید کرد. از دولت می‌خواهیم از ایجاد دو دستگی در جامعه و نیز حاشیه سازی پرهیز کند و بر عهد و پیمان و سوگند خود در خدمت به مردم پابرجا بماند.

۹- با مقام معظم رهبری پیمان می بندیم بر اصول و آرمان های انقلاب و امام و اسلام ایستادگی کنیم تا پای جان در برابر شرارت‌های غرب و بویژه آمریکا بایستیم. ما به فضل الهی اجازه آتش‌افروزی مجدد به فتنه‌گران نخواهیم داد. امیدواریم نهادهای نظارتی با مراقبت دقیق جلوی نفوذی‌های دشمن در نهادهای انتخابی و اجرایی را بگیرند.

انتهای پیام

کد N706338

وبگردی