آفتاب

انتقاد نابجای نتانیاهو از جامعه بین‌الملل درباره ایران

انتقاد نابجای نتانیاهو از جامعه بین‌الملل درباره ایران

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با دبیرکل سازمان ملل در انتقادی نابجا گفت: جهان تاکنون ایران را به دلیل حمله به اسرائیل سرزنش نکرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه در گفت‌وگوی تلفنی با بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل از اینکه جهان تاکنون ایران را به دلیل حمله به اسرائیل سرزنش نکرده است انتقاد کرد.

وی در این گفت‌وگو ابراز نگرانی کرد: جامعه بین‌الملل تاکنون انگشت سرزنش خود را به دلیل حمله اخیر به نیروهای اسرائیل در نزدیکی مرز لبنان به سمت ایران نگرفته است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه ایران را به دلیل حمله هفته گذشته حزب‌الله به نیروهای رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز اراضی اشغالی فلسطین و لبنان مورد انتقاد قرار داد و گفت: ایران تلاش می‌کند تا یک زیرساخت ترور علیه اسرائیل در بلندی‌های جولان ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان روز چهارشنبه 8 بهمن ماه پس از حمله به نظامیان صهیونیستی چند نفر را کشت و تعداد دیگری را زخمی کرد.

حزب‌الله اعلام کرد در واکنش به حمله چند روز قبل رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره که در آن شش رزمنده حزب‌الله و یک فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسیدند دست به این حمله زده است.

نتانیاهو همچنین پیوستن فلسطین به دیوان کیفری بین‌المللی را یک اقدام خطرناک خواند که ممکن است موجب بی‌ثباتی در منطقه شود.

انتهای پیام

کد N706144

وبگردی