آفتاب
/انسجام داخلی؛ پاسخ به تحریم‌ها/

پیرموذن تاکید کرد: انسجام ملت و حکومت مذاکرات هسته‌ای را به سرانجام می‌رساند

پیرموذن تاکید کرد: انسجام ملت و حکومت مذاکرات هسته‌ای را به سرانجام می‌رساند

نماینده مردم اردبیل گفت: افزایش قدرت چانه‌زنی در مذاکرات هسته‌ای در گرو انسجام ملت و حکومت و حضور پررنگ ملت در راهپیمایی 22 بهمن است.

نماینده مردم اردبیل گفت: افزایش قدرت چانه‌زنی در مذاکرات هسته‌ای در گرو انسجام ملت و حکومت و حضور پررنگ ملت در راهپیمایی 22 بهمن است.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: ملت‌های ایران و آمریکا به توافق برد برد امیدوارند تا هر دو کشور بهره آن را ببرند اما افراطی‌های دو کشور منافع ملی دو کشور را با اظهارات‌شان به چالش می‌کشند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به نظریه دو سیاستمدار آمریکایی برای راه انداختن جنگ سیاسی علیه نظام ایران، گفت: افراطی‌های آمریکایی به مسائل سیاسی و باندی بیش از منافع ملی بها می‌دهند. این رفتار سیاستمداران غربی مشکل جدی را متوجه نظام ایران نمی‌کند. سابقه این رفتار یک بار دیگر در دوران جنگ تحمیلی خود را نشان داده است. ایران در آن مقطع با کسری بودجه 52 درصدی توانست سرپا بایستد و از اهداف و آرمان‌های خود عقب‌نشینی نکرد.

وی ظرفیت‌های معدنی و انسانی کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: جمهوری اسلامی ایران منادی صلح و دوستی در جهان خاورمیانه است و از ظرفیت‌های معدنی و انسانی خوبی برخوردار است پس به نفع سیاستمداران آمریکایی است تا مذاکرات را به سرانجام برسانند. چیزی عاید حاشیه‌سازان نمی‌شود. شهد شیرین توافق عادلانه دو کشور به زودی در کام دو ملت خواهد نشست.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تئوری نرمش قهرمانانه رهبری در موضوع مذاکرات هسته‌ای را در آستانه به ثمر رسیدن دانست و خاطرنشان کرد: افراطی‌های غربی و عربی و صهیونیست‌های آمریکایی با در اولویت قرار دادن منافع سیاسی و باندی خود نمی‌خواهند رییس‌جمهور آمریکا موفق شود اما نظام جمهوری اسلامی ایران و رییس‌جمهور ایران با حفظ کامل حقوق هسته‌ای و اقتصادی کشور تمایلی به ادامه یافتن چالش‌ها ندارند.

پیرموذن افزایش قدرت چانه‌زنی ایران در مذاکرات هسته‌ای را در گرو انسجام ملت و حکومت دانست و تصریح کرد: حضور تاثیرگذار ملت پشتوانه جمهوری اسلامی و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در مذاکره با 1+5 است. امیدوارم با حضور میلیونی ملت در راهپیمایی 22 بهمن در دیپلماسی سیاسی موفق شویم.

انتهای پیام

کد N706104

وبگردی