آفتاب

کریمی، یزدانی و صادقی به فینال کشتی آزاد جایزه بزرگ فرانسه راه یافتند

کریمی، یزدانی و صادقی به فینال کشتی آزاد جایزه بزرگ فرانسه راه یافتند

علی رضا کریمی در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن 70 کیلوگرم و ایمان صادقی در وزن 61 ایران در ادامه روز دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فرانسه به فینال راه یافتند.

به گزارش ایسنا، در وزن 86 کیلوگرم علی رضا کریمی در دور نخست فیل کیدی از آمریکا را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و انتقام نتیجه جام یاشاردوغو را از وی گرفت. وی در دور دوم مقابل بارانوفسکی از لهستان با نتیجه 4 بر 3 به برتری دست یافت. کریمی در دور سوم گابور هاتوش مجارستانی نفر سوم المپیک را 3 بر یک مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

کریمی در دیدار پایانی به مصاف رادوستاو مارچینکویچ از لهستان برنده عظمت عثمان اف از آذربایجان می‌رود.

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عبدالرحیم از الجزایر را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. وی در دیدار مرحله نیمه نهایی مقابل مت دانوگ از آمریکا با نتیجه 9 بر یک به برتری دست یافت و فینالیست شد. حریف صادقی در دیدار پایانی کریستوف بین کوفسکی از لهستان است.

در وزن 70 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم آرکادیوس از لهستان را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور سوم گئورگی جی کوری از گرجستان را 13 بر 2 شکست داد. یزدانی در مرحله نیمه نهایی آدام هال از آمریکا حریف مهدی تقوی در فینال جام باشگاه های جهان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد تا برای کسب مدال طلا به مصاف ماگومد مراد حاجی یف از لهستان برود.

در همین وزن طغرل عسکر اف قهرمان المپیک از آذربایجان در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب ماگومد مراد حاجی یف کشتی گیر روسی الاصل تیم لهستان شد.

دیروز در روز نخست این رقابت ها مسعود اسماعیل پور در وزن 65 کیلوگرم و محمد حسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و محمد مکتب دار در وزن 74 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

انتهای پیام

کد N705643

وبگردی