آفتاب
طی پیامی به ظریف مطرح شد؛

تاکید وزیر خارجه قزاقستان به صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران

تاکید وزیر خارجه قزاقستان به صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران

وزیر امور خارجه قزاقستان با ارسال پیامی به وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر صلح آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران اعلام کرد: تنها راه حل به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته‌ای گفتگو و راه حل سیاسی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسین اف معاون منطقه ای وزارت امور خارجه قزاقستان که برای انجام سفری کاری و در راستای رایزنی های سیاسی میان دو کشور در تهران بسر می برد با وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و پیام کتبی وزیر امور خارجه کشورش را تقدیم ظریف کرد.

در این پیام طرف قزاقی ضمن ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت مذاکرات جاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 تنها راه حل مسئله هسته ای را گفتگو و راه حلی سیاسی که منتج به یک دستاورد برد – برد برای هر دو طرف باشد، اعلام داشته و بر حقوق مسلم کشورمان در بهره برداری صلح آمیز از انرژی هسته ای و نیز بر توسعه مناسبات فیما بین تاکید کرده است.

ظریف نیز در این ملاقات از نقش سازنده طرف قزاقی در گذشته در برگزاری موفق دو دور مذاکرات ایران با 1+5 در آلماتی تقدیر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین دعوت وزیر خارجه قزاقستان برای سفر به ان کشور را پذیرفت و بهار آینده را زمان مناسبی برای این دیدار عنوان کرد.

کد N705521

وبگردی