آفتاب

شهرداری اردبیل نیم فصل را با برد آغاز کرد/ دومین برد و صعود به رده ششم

شهرداری اردبیل نیم فصل را با برد آغاز کرد/ دومین برد و صعود به رده ششم

اردبیل – تیم فوتبال شهرداری اردبیل نیم فصل دوم لیگ دسته یک کشور را با برد مقابل تیم تربیت نوین یزد آغاز کرد تا با ۱۶ امتیاز و سه پله صعود به رده ششم جدول برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیمهای شهرداری اردبیل و تربیت نوین یزد عصر امروز در استادیوم تختی اردبیل به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت تا این تیم همانند نیم فصل اول تیم یزدی را شکست دهد.

در این دیدار تیم شهرداری اردبیل که از حمایت بیش از سه هزار هوادار اردبیلی برخوردار بود بازی محکمی را به نمایش گذاشت و نشان داد که از تعطیلات نیم فصل به بهترین وجه ممکن در راستای آمادگی بیشتر استفاده کرده است.

بازیکنان این تیم در این بازی در همان دقایق آغازین انگیزه بالای خود با بازی رو به جحلو نشان داده و حملات گسترده ای را ۱۵ دقیقه اول ترتیب دادند که برخی از این فرصت ها توسط بازیکنان و برخی توسط مدافعان و دروازه بان تربیت دفع شد.

اما تیم میزبان که برای برد وارد زمین شده بود دست بردار نبود و حملات خود را هرلحظه شدیدتر می کرد تا اینکه در دقیقه ۱۲ بازی و پس چند رفت و برگشت توپ در قوس محوطه جریمه تربیت به حسین حبیبی بازیکن جدید شهرداری رسید و این بازیکن با یک بغل پای دقیق و حساب شده قفل دروازه تیم یزد را گشود.

با این گل هواداران تیم شهرداری اردبیل استادیوم تختی را غرق شادی کردند تا بازیکنان اردبیلی همچنان با حملات خود و برتری مطلق یکه تاز میدان باشند.

پس از این گل ربیعی سرمربی تیم شهرداری به دلیل مصدومیت رضا مقدمی مجبور به تعویض این بازیکن شد و بجای وی علی غلام دیگر بازیکن تازه به خدمت گرفته شده را به میانه میدان فرستاد که این بازیکن نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

در این نیمه یاران شهرداری اردبیل در اکثر دقایق بی چون و چرا تیم برتر میدان بوده و بازیکنان تربیت نوین یزد نتوانستند خود را از زیر فشار این تیم خارج کنند.

این روند در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز تداوم داشت و همانند نیمه اول بازیکنان شهرداری در این نیمه نیز فرصت های بسیاری را از دست دادند. اما از دقیقه ۵۵ بازی به تعادل کشید و تا حدودی افت کرد.

در این دقایق به نظر می رسید که بازیکنان تربیت نوین یزد بازی رو جلو را در دستور کار قرار داده اند که متعاقب آن چند فرصت نصفه نیمه نیز توسط مهاجمان این تیم از دست رفت.

اما از دقیقه ۸۰ و با ورود موسی شهبازی مهاجم نوک تیم شهرداری، تیم میزبان دوباره حملات خود را آغاز کرد که در پی آن یک فرصت بسیار خوب از سوی مهاجمان تیم شهرداری با تکل خشن بازیکن یزدی از دست رفت.

این حملات ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۸۹ توپ ارسالی از جناح راست تیم شهرداری که با حضور بازیکن آماده و جنگنده ای همچون مهدی رمضان زاده عملکرد بسیار خوبی را داشت، روح الله نعمتی در جناح مخالف به توپ رسید و با شوت سنگین گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند تا این تیم با کسب دومین برد متوالی به رده ششم جدول صعود کند.

تیم شهرداری اردبیل هم اکنون پس از روی کار آمدن محمد ربیعی دو برد در مقابل نیروی زمینی تهران و تربیت نوین یزد کسب کرده است تا با این بردها بالاتر از تیمهای مس کرمان، فجرسپاسی، نیروی زمینی، نفت و گاز، آلومینیوم هرمزگان و... بایستد.

کد N705362

وبگردی