آفتاب
فیاضی در تذکر شفاهی:

منتقدان را به تمسخر گرفتن صفت یک رئیس جمهور اعتدال‌گرا نیست

منتقدان را به تمسخر گرفتن صفت یک رئیس جمهور اعتدال‌گرا نیست

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: ‌ منتقدان را به تمسخر گرفتن و آنان را غیر عاقل تلقی کردن صفت یک رئیس جمهور اندیشمند و اعتدال گرا نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالوحید فیاضی در نشست علنی یکشنبه 12 بهمن ماه مجلس شورای اسلامی، با تبریک ایام دهه فجر و در تذکر به رئیس جمهور گفت:‌ منتقدان را به تمسخر گرفتن و آنان را غیر عاقل تلقی کردن صفت یک رئیس جمهور اندیشمند و اعتدال گرا نیست.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس افزود: آقای رئیس جمهور خواهش می کنم زمانی که عصبانی هستید اظهارنظر نکنید کسی به کلاه،‌ عینک و کت وزیر امور خارجه ایراد نمی گیرد بلکه به مشی این افراد ایراد گرفته می شود که امروز نتیجه آن را در عرصه اقتصاد شاهد هستیم.

وی خطاب به وزیر امور خارجه نیز بیان کرد: خدمات شما قابل سپاسگزاری است اما آنقدری که رئیس جمهور می گوید هم شما کار نمی کنید و ما اهالی نور خوب می دانیم که شما ماهی چند روز در این منطقه حضور دارید.

فیاضی در تذکر به رئیس جمهور نیز گفت: بنگاه های اقتصادی یکی پس از دیگری تعطیل می شوند و حفظ اشتغال موجود تقاضای ما از شما است.

وی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش نیز تصریح کرد: شما طرح هسته ای حمایتی را با واگذاری اشتباه گرفته اید به داد مدارس دولتی رسیده و از معلمان و شأن و شوکت شان دفاع کنید.

نماینده مردم نور و محمود آباد افزود: امنیت، استقلال و حفظ مرزها از نکات حائز اهمیت است و بنده از وزیر کشور خواهشمندم در راستای ارتقای شهر رویان اقدام کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نیز گفت: انبار کشاورزان مازندرانی همچنان پر از برنج است اما متأسفانه توجهی به این موضوع نمی شود.

وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی نیز اظهار کرد: کمربندی محمودآباد ، نور، رویان را سریع تر تکمیل کرده و فکری به حال جاده ییلاقی بلده کنید.

وی در تذکر به رئیس دانشگاه آزاد نیز بیان کرد: تعیین تکلیف دانشجویان تجمع کرده مقابل مجلس را سریع تر در دستور کار قرار دهید چرا که این اشخاص دانشجویان دانشگاه قشم هستند.

فیاضی خطاب به  وزیر ارشاد نیز تأکید کرد: نسبت به تأسیس بنیاد نمایشی اقدام کند.

نماینده مردم نور و محمود آباد خطاب به وزیر نفت گفت: خواهشمندم گازرسانی به روستاهای منطقه را سریعتر آغاز کنید.

کد N705281

وبگردی