آفتاب

پایان تصویربرداری «چند گره دورتر» در جزیره هرمز

پایان تصویربرداری «چند گره دورتر» در جزیره هرمز

تصویربرداری فیلم کوتاه «چند گره دورتر» به کارگردانی منصور فروزش در جزیره هرمز به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله تصویربرداری فیلم كوتاه «چند گره دورتر» از تولیدات مركز گسترش سینمای مستند و تجربی با تهیه كنندگی و كارگردانی منصور فروزش در جزیره هرمز به پایان رسید.

فیلم کوتاه «چند گره دورتر» به تهیه کنندگی وکارگردانی منصور فروزش از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. این فیلم روایتگر داستان مردی است كه قصد دارد جنازه پدرش را به بندر انتقال دهد اما با مخالفت برخی اهالی جزیره مواجه می شود.

به گفته كارگردان این فیلم، جزر و مد آب و شرایط محیطی بسیار سخت، مانع از تولید این فیلم نشد و بی شک خروجی این فیلم سابقه ای ماندگار در كارنامه این كارگردان است.

فروزش به همكاری با گروه موسیقی محلی با این پروژه اشاره كرد و گفت: با همكاری گروه موسیقی این جزیره صحنه هایی بی نظیر خلق شد كه امیدواریم بتوانیم فرهنگ غنی ایران را در قالب این فیلم به دیگران نمایش دهیم.

منصور فروزش در پایان گفت: فضای صمیمی، انسانی و پر از شور زندگی و همچنین فرهنگ دوستی مردمان ساكن در این جزیره بهترین دلیل برای تبدیل شدن هرمز به یک قطب فرهنگی و نه تجاری در كشور است.

بازیگران این  فیلم كوتاه علی یادگاری در نقش هاشم، حسین غلامپور در نقش بابازار، عبدالرسول دریا پیما در نقش ناخدا، محمد سلامتی در نقش جاسم هستند.

در این فیلم كوتاه اسماعیل آقاجانی به عنوان مدیر تصویربرداری، محمود كاشانی به عنوان صدابردار، علیرضا سردشتی به عنوان مدیر تولید، مریم حبیبی به عنوان دستیار كارگردان، سید علی حسینی و ... همكاری كرده اند.

کد N705036

وبگردی