آفتاب
حجت الاسلام هاشمی خبر داد:

جشنواره بازی‌های بومی و عشایری جنوب و غرب کشور در بوشهر برگزار می‌شود

جشنواره بازی‌های بومی و عشایری جنوب و غرب کشور در بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: جشنواره بازی‌های بومی، محله ای وعشایری جنوب و غرب کشور در شهرستان تنگستان در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی ظهر یکشنبه در مراسم جشن انقلاب که با حضور مسئولین دشتی در یکی از مدارس عشایری این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: افتخار ما مردم ایران این است که انقلابی که انجام دادیم و امسال نیز سی ششمین سالگرد آن را جشن می گیریم به فرموده امام خمینی (ره) انفجار نور بود.

وی افزود: این انفجار نه تنها در منطقه بوده بلکه در سرتاسر جهان تاثیر گذاشته و نمونه آن نامه مقام معظم رهبری برای روشنگری جوانان غرب بوده است.

هاشمی بیان کرد: باید قدر این نظام، انقلاب، شهدا و امام را بدانیم و از خداوند متعال برای چنین ولی فقیه ای که نصیب ما کرده شاکر و سپاسگذار باشیم.

وی بیان کرد: در دنیا انقلاب‌های زیادی صورت گرفته است ولی در هیچ کدام از این کشورها مردمی متحد و ولی فقیه نداشتند و به همین خاطر این مشکلات را داشته‌اند.

هاشمی یادآور شد: ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر 19 کمیته داشته که یکی از آنها کمیته روستایی وعشایری است که با همت عشایر برنامه خوبی تدارک دیده شده است.

وی به برنامه های شاخص در این دهه اشاره و بیان کرد: جشنواره بازی‌های بومی، محله‌ای و عشایری جنوب و غرب کشور در شهرستان تنگستان در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود که از برنامه های شاخص این کمیته است.

در این مراسم فرماندار دشتی، امام جمعه خورموج، مدیر کل امور عشایر و جمعی از مسئولین شهرستان دشتی حضور داشتند.

کد N705018

وبگردی